Myrewards

CG Sponsors




fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,453
Reaction score
306
Points
131
Produk kad MYREWARDS


1. Mendapat Diskaun semasa membeli di merchant
2. Mendapat Point untuk setiap produk yang anda beli
3. Mendapat Point untuk setiap produk yang dibeli oleh 7 generasi pengguna yang diperkenalkan oleh anda
4. Mendapat Perkhidmatan Penundaan Kenderaan yang disediakan oleh NARSQO
5. Mendapat diskaun membeli produk NARSQO
6. Mendapat voucher diskaun hotel sehingga 50%
7. Mendapat voucher diskaun tiket penerbangaan
8. 5% rebet bila memperbaharui cukai jalan kenderaan
9. Menjana pendapatan

Harga RM180 (dpt sekali ngan baucer)..
anda akan dpt kad dalam bentuk starter kit mcm kat bwh



dlm tu ade,

MYRewards Card Top up - RM 40.00

MYRewards Vouchers (worth RM 740) iaitu:-
1.Hotel & Resort - RM 300 ( RM 50 x 6 keping)
2.Flight (MAS / Air Asia / Fire Fly - RM 120 ( RM 20 x 6 keping)
3.Lubricant - RM 120 ( RM 20 x 6 keping)
4.Auto Assist (Towing) RM 200.00 Selama 1 Tahun
5.Rebate Renew Roadtax & Insurans Kereta Motor - 5%



baucer hotel



baucer penerbangan



baucer minyak enjin



baucer insurans kenderaan



berminat??

sila tempah dari Fairuz Sudin

Yahoo Messenger fms016
No Telefon 0162459013

Pos Laju Tambah RM7 untuk semenanjung, RM10 untuk Sabah/Sarawak..
 
Last edited:
Sponsored Post

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,453
Reaction score
306
Points
131
up utk harini..
stok ready..
bayar je saya tros pos laju kpd anda..
 

nazvm33

Fun Poster
Joined
Jan 30, 2009
Messages
146
Reaction score
0
Points
10
aper beza thread ni...dgn yg satu lagi... kan dah ada tu?
 

shide

Active+ Member
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
awat, desperate ka??
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,453
Reaction score
306
Points
131
aper beza thread ni...dgn yg satu lagi... kan dah ada tu?
ni personal laa..
tempat jual barang..
produk MLM lain pon ade dijual kat area cni..
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
wow, menarik, voucher hotel tu leh pakai kat hotel ape je???

listkan buleh??
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,453
Reaction score
306
Points
131
wow, menarik, voucher hotel tu leh pakai kat hotel ape je???

listkan buleh??
hotel tu MYREWARDS yg akan tentukan..
so far x pasti lagi..

tapi kapal terbang ngan minyak hitam konpom..
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
hotel tu MYREWARDS yg akan tentukan..
so far x pasti lagi..

tapi kapal terbang ngan minyak hitam konpom..

aiseyh, awat x confirm, kang da beli, tetibe x leh pakai kat hotel, so bleh confirmkan x hotel mane...

sebab senang la nak bajet hotel mane nanti :D
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,453
Reaction score
306
Points
131

aiseyh, awat x confirm, kang da beli, tetibe x leh pakai kat hotel, so bleh confirmkan x hotel mane...

sebab senang la nak bajet hotel mane nanti :D
xleh nak konpom pasal MYREWARDS kene call dulu hotel tu tanye pasal promosi..tapi mmg setiap tempat percutian tu mmg ade yg terpilih..

klu nak bercuti, kene call MYREWARDS dulu..3-7 hari sebelum nak bercuti..senang diorg nak konpomkan tempat yg sesuai..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register