BTC USD 85,806.1 Gold USD 4,140.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

My World Plus - MyWorldPlus.com

Hello ABD HALIM,

GREAT JOB. Because of your efforts, Ina Yusof has just submitted their
information on your landing page and been given a temporary position
in your team.

Our powerful follow-up system has already sent them a welcome letter
AND a personal one to let them know that you are there to help them. We
strongly recommend calling your new prospect to encourage them to take
advantage of our great products.

Here is your new guest's contact info. DON'T WAIT. Call them now:

Name: Ina Yusof
Email:
Phone:

Your support team MWP is sending a series of emails to Ina. But that
personal touch is always a big help. A quick call to introduce yourself
could mean the difference between
gaining or losing a member, whose efforts could significantly increase
your organization's growth.

As you help people become successful Members, you are doing yourself a
huge favor on your monthly checks. Remember, a strong business is
built on strong relationships.

Make sure your Ina knows you are there to help.

Once again, Great work ABD HALIM. It's leaders like you that make MWP
the fastest growing company in the industry.

Keep up the GREAT WORK,

-YOUR MWP Support Team
 
Alhamdulillah..
rezeki masih lagi diberi olehNya..
seperti yang dijanjikan oleh syarikat..bonus untuk progress minggu lepas dan bonus bulanan bulan disember 2007 telah pun dibayar.. tidak lewat walau sehari pun.. moga akan berterusan begini.. dan yang paling penting.. TAK PERNAH TUKAR PLAN DAN TAK PERNAH SANGKUT BAYARAN ATAU DELAY SEJAK JANUARI 2007

DAN PALING MENARIK JUGA BONUS BOLEH TERUS DI DRAW KAT ATM2 KAT MALAYSIA NI

Pay Period Type Date Paid Amount
Dec 1 2007 - Dec 31 2007 Monthly Jan 4 2008 $56.40
Dec 21 2007 - Dec 27 2007 Weekly Jan 4 2008 $87.00
Dec 14 2007 - Dec 20 2007 Weekly Dec 27 2007 $68.00
Dec 7 2007 - Dec 13 2007 Weekly Dec 20 2007 $105.00
Nov 30 2007 - Dec 6 2007 Weekly Dec 13 2007 $125.00
Nov 1 2007 - Nov 30 2007 Monthly Dec 7 2007 $50.62
Nov 23 2007 - Nov 29 2007 Weekly Dec 7 2007 $91.00
Nov 16 2007 - Nov 22 2007 Weekly Nov 29 2007 $105.00
Nov 9 2007 - Nov 15 2007 Weekly Nov 22 2007 $109.00
Nov 2 2007 - Nov 8 2007 Weekly Nov 15 2007 $136.00
Oct 26 2007 - Nov 1 2007 Weekly Nov 8 2007 $101.00
Oct 1 2007 - Oct 31 2007 Monthly Nov 8 2007 $30.09
Oct 19 2007 - Oct 25 2007 Weekly Nov 1 2007 $86.00
Oct 12 2007 - Oct 18 2007 Weekly Nov 1 2007 $16.00
Oct 5 2007 - Oct 11 2007 Weekly Oct 18 2007 $62.00
Sep 28 2007 - Oct 4 2007 Weekly Oct 11 2007 $157.00
Sep 1 2007 - Sep 30 2007 Monthly Oct 5 2007 $16.96
Sep 21 2007 - Sep 27 2007 Weekly Oct 5 2007 $141.00
Sep 14 2007 - Sep 20 2007 Weekly Sep 27 2007 $100.00
Sep 7 2007 - Sep 13 2007 Weekly Sep 27 2007 $0.00

:)paid :)paid :)paid :)paid
 
lagi satu bukti..
sapa kata powerline ni gimik atau plan nak pancing ahli je dan tak akan dibayar?? terus la anda sekalian membuat andaian.. andaian yang anda sendiri ada jawapannya.. :) :) :)

ni bonus dari PowerLine yang company susunkan untuk kita dari ahli seluruh dunia..

Type Level Name / User Stars Percent Amount
R 1 Janeisha Williams / happyface1 0 2 0.40
R 2 Ginny Rodgers / MaxSam 0 3 0.60
R 3 nolie jackson / njackson 2 5 1.00
R 4 Alice Cabatingan / alice 0 2 0.40
R 5 GORDON DYE / gordon777dye 0 2 0.40
I 6 josie padilla / dreamsaloft55 0 6 1.20
I 7 Jason Budd / thomas77 0 6 1.20
I 8 Cornelius Cole / neliuscole 0 6 1.20
I 9 CHAI CHUNG YUEN / cychai1961 0 6 1.20
I 10 John mooney / mooneybjohn 0 6 1.20
I 11 Annette Stamps / kelligreen 0 6 1.20
I 12 Pearlie Brown / MaePearl 0 6 1.20
I 13 Harry Downer / bigchute 0 6 1.20
I 14 Bill Barry / bilkaz 0 6 1.20
I 15 Faith Ene / florishing 0 6 1.20
I 16 Baharun Adon / c4bey 0 6 1.20
I 17 Marion Tatum / kicky 0 6 1.20
I 18 Thomas Newman / tlflute14 0 6 1.20
I 19 karen mills / kiwigirl2211 0 6 1.20
I 20 Lisa Souza / hotdiscounts 0 6 1.20
I 21 Antonio Dalla Barba / avicenza 0 6 1.20
I 22 Malaysia's WorldcardTeam / JutawanSiber 1 6 1.20
I 23 mary morris / mmorris 0 6 1.20
I 24 J M Bolt / cowboy 0 6 1.20
I 25 Khairulzaman Ismail / shazrul 1 6 1.20
I 26 RASHDAN ABDUL RAZAK / rashbiz 2 6 1.20
I 27 Dale Lawlor / dale1 2 6 1.20
I 28 Tamika Wheeler / peacemaker 0 3 0.60
I 29 Glenn Harrison / Glennbo 0 3 0.60
I 30 Jeff Gadley / jeffgadley 0 3 0.60
I 31 Save Now / savebigmoney 0 3 0.60
I 26 Mohamad Fadzil Kulop Perak / fadzilkp 0 6 1.20
I 27 MUHAMMAD RAHIMI YUSOP / rahimiyusop 0 6 1.20
I 23 Rosni Hashim / onisma 0 6 1.20
I 13 Shirley King / Ruthie 0 6 1.20

:)paid :)paid :)paid :)paid :)paid
 
ini pula detail bagi bonus mingguan..
minggu lepas langsung tak menaja..
makan level ke 2 daan kebawah je

ID User Name Generation Amount
1556114 AnuarShahid Md Anuar Md Shahid 2 $8
1774106 Masjuika Juih Kasingan 2 $8
1832963 utoh51 Mohamad Azhari Ali Basah 3 $5
1848313 natalia822 PUTRI NORAINI MEGAT AHMAD 2 $8
1872715 mohdhafiz1982 Mohd Hafiz Mohd Fauzi 2 $8
1879144 gico2u mohamad shukor abas 3 $5
1917138 Waiz Md Sualeh Abdullah 2 $8
1919796 abenawe nawang ismail 3 $5
1920268 red5381 redzuan sayak 2 $8
1924407 mynextwealth Nor Zaini Rakimen 2 $8
1926056 masismail Mastura Ismail 2 $8
1926632 fadzilkp Mohamad Fadzil Kulop Perak 2 $8

:)paid :)paid :)paid :)paid
 
jemput masuk kedai.. klik je kat siggy kat bawah tu.. belek2 dulu n usha2 je barang yang disusun.. tak rugi pun.. percuma je.. nak beli baru kuar modal.. anda sendiri buat keputusan untuk beli atau tidak..
gudluck semua....

:)paid :)paid :)paid :)paid
 
KALAU ANDA SEMUA INGIN MERASA BIZ GLOBAL YANG SEBENAR DAN HAMPIR 100% ONLINE SISTEM.. TEST DRIVE LA SEKARANG.. DAN ALAMILAH KEHEBATANNYA

:)paid :)paid :)paid :)paid
 
Back
Top
Log in Register