Movie Pisau Cukur

CG Sponsors




gazze7

Fun Poster
Joined
Jan 27, 2008
Messages
900
Reaction score
4
Points
15
Dgr cite, movie ni best.
ada sesiapa boleh tlg, mna tpt nk dload?

p/s:if dh ada, tlg delete. sorry
 
Sponsored Post

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,542
Reaction score
25
Points
70
ntah lee member aku kata gedik2 je labih, rugi tgk wayang. kata die laa aku x tgk lg sbb x lyn citer karat2 nih
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
29,201
Reaction score
1,101
Points
201
buang duit je tengok film melayu ni ...
 

Nars

Active Member
Joined
Dec 28, 2005
Messages
1,827
Reaction score
5
Points
25
aku ok jek layan suma cita :)...
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
ambik nak nie stament yg kureng skit nie bis tue xkan nak tengok citer tamil plak bang
hina sgt ke citer tamil bro?aku lg minat tgk tamil daripada cerita melayu kita yg merapu meraban tak tentu arah..walaupun citer tamil ni agak mengarut,sekurangnya dia ada pengajaran...contohnya mcm jgn korupsi dan sbgnya..citer mlayu?asik2 tunjuk uma besa.asik2 tunjuk pengarah sarikat bla2..hakikatnya rakyat ramai susah,,.

maafla kalo korang benggang..tapi ni la hakikat..:)paid

P/s:xsemua citer melayu hampeh..tp kebanyakan mmg hampeh la.:(scam
 

isixisixisisix

Active Member
Joined
Mar 12, 2007
Messages
1,127
Reaction score
0
Points
20
movie melayu... huh.. bukan takat tgk wayang.. tgk cd/dvd pon aku x minat.. huhahahahaha... ni aku la... korang layan ler klu nak layan.. hahaha
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
da tgk, ok la... x bape best sgt... mule2 bosan, da lame2 baru paham da storyline
 
Sponsored Post
Top
Log in Register