BTC USD 23,976.7 Gold USD 1,787.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Mouse Computer

apes

Active Member
Messages
1,559
Joined
Dec 3, 2007
Messages
1,559
Reaction score
24
Points
25
Salam CG..

Aku sekarang ni tengah dok cari sape2 yang ade jual mouse murah-murah yang harga dia dalam RM10 je ke..Aku dah tengok kedai komputer kat tempat aku ni tapi hampeh semuanya..

Semuanya jual mouse yang mahal-mahal..:(scam:(scam


p/s: Kalau ade sape2 yg jual, inform kat sini n aku serious nak beli ni..
 
Sponsored Post

apes

Active Member
Messages
1,559
Joined
Dec 3, 2007
Messages
1,559
Reaction score
24
Points
25
Up sikit lagi..Takde sape2 ke yang jual mouse murah2..
 

cyborg

Active+ Member
Messages
4,577
Joined
Aug 14, 2008
Messages
4,577
Reaction score
101
Points
43
Setahu aku TESCO je yang jual mouse bawah RM10. Dah 2 ekor aku beli, RM7.50 kat TESCO. Sekor jantan & sekor betina.
 
Last edited:

C_Kenek

Super Active Member
Messages
5,123
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
59
Points
70
camne nak tau yg mana mouse jantan yg mana mouse betina
 

C_Kenek

Super Active Member
Messages
5,123
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
59
Points
70
camtu mouse aku semua jantanla patutla tak branak
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register