BTC USD 48,910.9 Gold USD 1,784.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mohon Bantuan Warga Karaoke CG

ladyhera

Fun Poster
Messages
221
Joined
Oct 14, 2008
Messages
221
Reaction score
0
Points
10
Salam,

Aku nak mintak tolong kepada pengemar karaoke kat sini ataupon pengemar lagu-lagu lama. Member aku ni dah 3 hari mencari Nama lagu & Nama penyanyie lirik lagu kat bawah ni...

Ade x sesiapa yang tahu siapa penyanyie & nama tajuk lirik kat bawah nie......

plss................ :">


"ku sedar siapalah diri ini
bak pungguk yang merindui bulan
tapiku juga insan biasa
punya hati dan perasaan"

"alangkah hinanya diri
malunya aku tidak terkira
sambil menoleh engkau berkata
aku bermimpi di siang hari"



p/s : #:-S
 
Sponsored Post

Adika

Super Active Member
Messages
8,726
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Lelaki ke pompuan yg nyanyi nih? Aku rsa la...
 

mattop

Legendary Member
Messages
12,396
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
tanya khairulhusni.... :D
 

Adika

Super Active Member
Messages
8,726
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Hamba ingt klu x silap Rhoma Irama kot.. x pon Salamiah Hasan
 

ladyhera

Fun Poster
Messages
221
Joined
Oct 14, 2008
Messages
221
Reaction score
0
Points
10
tu la pasal... semua org kat opis ni dah tanye..
die org mcm penah tahuuu lagu nie...
tapi ingat2 lupa....

Rasa nya lelaki ni nyanyie.........!


p/s : gastrik otak dah pikir...... lapaaa! sup kambengg.....
 

MoshedFX

Super Active Member
Messages
8,374
Paid Membership
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
laaaaaaaaa....ni bukan lagu iron maiden ke? tak pun jon bon jovi..hehhe

p/s: cam tau jer....jap googling jap...tp cam xdpt jer...
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Messages
109,190
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,043
Points
1,101
uish...pening duk pikir ni...kalah rancangan JANGAN LUPA LIRIK
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register