BTC USD 22,663.0 Gold USD 1,922.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Misteri Hantu Isabella

bahtiar

Active Member
Messages
1,872
Joined
Mar 6, 2007
Messages
1,872
Reaction score
180
Points
33
Sesapa yg lahir era tahun 70an dan 80an dan tinggal di Melaka mesti tahu cerita ni...cerita seorang gadis bernama Isabella yg berketurunan Portugis, tinggal di Melaka membunuh diri akibat terlanjur dengan teman lelaki sehingga mengandung...dan lelaki tu tak mahu berkahwin dgn gadis tu sampai gadis tu membunuh diri bersama kandungannya...difahamkan roh gadis tu merayau2 mencari teman lelaki dia hampir keseluruh tempat di Melaka...dan dikatakan juga sehingga keseluruh negeri lah dia mencari teman lelaki dia tu...

al-kisah..dari apa yg dialami sendiri oleh abang aku..waktu tu dia sedang belajar dan menetap kat asrama..aku dah lupa apa nama asrama tu kat Melaka...satu malam ni..dalam pukul 3pagi mcm tu waktu dia sedang tidur...tiba2 ada org kejutkan dia...waktu tu dia tidur dekat katil 2 tingkat tapi sebelah atas...kawan dia sebelah bawah..jadi abg aku yg tgh syok tidur ni..ingat kwn dia yg kejutkan dia....so dia buat tak reti lah..jadi..benda ni pegi kat bwh pulak..kejutkan kwn abg aku tu...punya lah terkejut sampai histeria sbb bila dia bukak mata aje..ternampak satu lembaga putih bermuka hodoh sambil memegang sekeping gambar tanya kat dia "KENAL TAK LELAKI NI" sambil tersenyum ke arah dia....fuhhh!! demam dia seminggu...sampai terkencing2 atas katil...:eek:

byk lagi kisah klu aku nak cerita pasal hantu ni...just nak tau dari korang yg tau pasal hantu ni...boleh la kongsi sama2...thanks
 
Sponsored Post

Sponsored Post

Top
Log in Register