Mintak Pendapat

CG Sponsors




anak kecil

Freshie
Joined
Apr 16, 2010
Messages
37
Reaction score
0
Points
6
Salam saya nak mintak pendapat dan tunjuk ajar cara untuk menaikan trafik dan ranking sesuatu website dengan cepat mungkin dlm masa satu bulan boleh tersenarai dalam top50 dlm malaysia di alexa.com dengan modal pengiklanan RM100,000 setiap bulan..

harap ada yang dapat berkongsi pendapat..
terima kasih.
 
Sponsored Post

pentium5

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,891
Reaction score
87
Points
30
- BELI EBOOK BERKAITAN SEO
- wat iklan google adword
- iklan kat forum

kenape sampai rm100k?
 

Rieki

Fun Poster
Joined
Aug 30, 2010
Messages
439
Reaction score
8
Points
15
share lah website apa yg nak di rank kan tu?

keyword apa?
 

anak kecil

Freshie
Joined
Apr 16, 2010
Messages
37
Reaction score
0
Points
6
- BELI EBOOK BERKAITAN SEO
- wat iklan google adword
- iklan kat forum

kenape sampai rm100k?
bukan apa cuma rasa mcm kalau nak bersaing dengan website yang besar kena buat kos utk pengiklanan yg tinggi. klu bleh tu yg nak minta pendapat kwn2.
 

cemperengFX

Fun Poster
Joined
Mar 6, 2009
Messages
105
Reaction score
0
Points
10
Perhhhhh modal iklan je RM100k...tu kalau kasi kat aku boleh wat modal buka bisnes.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register