Metatrader 4 Copy Tool

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.17359
USD / JPY
104.239
GBP / USD
1.29659
USD / CHF
0.91163
USD / CAD
1.32558
EUR / JPY
122.334
AUD / USD
0.70785

CG Sponsors




IFX_Sarawak

Super Active Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
9,678
Reaction score
80
Points
70
Assalamualaikum semua..

Ada sesiapa yg pernah guna benda ni?

Kalau ada boleh la kongsi mcm mana cara penggunaan nya..

Terima kasih
 
Sponsored Post

Firma

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
ape benda ni:-?
 

ejoybaik

Super Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
5,534
Reaction score
29
Points
70
cuba kasi skreen shot sket...

tak pon bagi link donglod..

meh bia aku ngetest
 

IFX_Sarawak

Super Active Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
9,678
Reaction score
80
Points
70
Benda ni copy trade master account.

Sebagai contoh, Akaun A (Broker A) dijadikan Master manakala Akaun B (Broker A) & Akaun C (Broker B) dijadikan Slave..so apa-apa yg Akaun A buat, Akaun B & Akaun C akan ikut..
 

Firma

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
Benda ni copy trade master account.

Sebagai contoh, Akaun A (Broker A) dijadikan Master manakala Akaun B (Broker A) & Akaun C (Broker B) dijadikan Slave..so apa-apa yg Akaun A buat, Akaun B & Akaun C akan ikut..
macam tu:D

kira nak tiru apa yang metatader A buat la ye:-?

ok juga ni klu nak tiru akaun orang yang profit giler:D:D:D
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Benda apa???aku tak nmpk apa2 pon!!
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
yg aku tau, Metatrader 4 Copy Tool ni sebagai bridging utk broker yg takde mt4 tapi trader nak gak mt4. so menda ni perantara la.
 

MT5

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2009
Messages
640
Reaction score
6
Points
15
kalau bende2 macam ni cube tanya bro lukpayat, mesti dier tau punye..
 

IFX_Sarawak

Super Active Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
9,678
Reaction score
80
Points
70
macam tu:D

kira nak tiru apa yang metatader A buat la ye:-?

ok juga ni klu nak tiru akaun orang yang profit giler:D:D:D
A`ah..mcm tu fungsi nya..
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register