BTC USD 35,515.6 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Menyakat buat bunyi seks kat telinga org

Sponsored Post

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,591
Reaction score
2,976
Points
201
aku ingat video ****** orang suka hantar kat wassap, gambar lain, bunyi oh ah oh ah..

aku maki je orang yang hantar tu, xkira laa member ke tak..

yang bagusnya, lama dah xde orang buat perangai bodoh tu..
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,127
Reaction score
2,896
Points
201
aku ingat video ****** orang suka hantar kat wassap, gambar lain, bunyi oh ah oh ah..

aku maki je orang yang hantar tu, xkira laa member ke tak..

yang bagusnya, lama dah xde orang buat perangai bodoh tu..

betul tu....aku group wassap sekolah...satu mamat ni hantar photo blue...aku removed terus dari group...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register