BTC USD 47,155.9 Gold USD 1,752.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mencari rumah sewa di Manjung,Perak

azarul

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2011
Messages
3,469
Reaction score
52
Points
30
Salam warga CG... ada orang manjung sini? teman nak cari rumah sewa.. nak duduk bulan 4 ni.. Bajet dlm RM300-RM400.. cari kat mudah smpai 600-800.. xmampu teman :)cgrock
 
Sponsored Post

azarul

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2011
Messages
3,469
Reaction score
52
Points
30
Bump ! Bump ! Bump ! Bump !
 

watakutama

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2007
Messages
5,899
Reaction score
19
Points
65
mmg mahal bro area sana..mcm pisang panas...boleh kata hari ni keluar, tak lama ada la org masuk..tu sana demand harga sewa rumah...300 mungkin tak dapat...400 tu pun nipis dah tu..tapi ada rezeki tak ke mana..mesti ada yg murah t..tapi kena usaha lebih la...gd luck.
 

azarul

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2011
Messages
3,469
Reaction score
52
Points
30
mmg mahal bro area sana..mcm pisang panas...boleh kata hari ni keluar, tak lama ada la org masuk..tu sana demand harga sewa rumah...300 mungkin tak dapat...400 tu pun nipis dah tu..tapi ada rezeki tak ke mana..mesti ada yg murah t..tapi kena usaha lebih la...gd luck.

Tu la.. skrg mmg ade rumah.. rm500 kat sitiawan.. mmg ok rumah ni dgn aircond,awning.. tp kawasan cina.. huhu.
 

slaire

Freshie
Joined
Dec 6, 2012
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
salam. nak tumpang thread ye...
sedang mencari rumah sewa juga di manjung/lumut/sitiawan

time kasih :">
 

mrsmoney

Active+ Member
Joined
Dec 31, 2009
Messages
3,522
Reaction score
100
Points
33
Ok dah le tu RM500 ada aircond bagai.. Kat Sitiawan pulak tu..

Sekarang ni rate RM300 RM400 ni kat Kampung Pasir Panjang boleh la dapat. Kalau di pekan tak dapat dah..
 

zazaidie

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2011
Messages
467
Reaction score
0
Points
15
memang mahal pun tt..rumah sy double story dkt manjung..hari ni iklan esok dh ada org call terus nak masuk..hehe..monthly rental rm1000...kalau 500 tu dh ok sgt..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register