M.r.s.m

CG Sponsors




Acca Ca Chunk

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2009
Messages
121
Reaction score
2
Points
15
Salam all..

Saya nak tanya sikit.Saya sekarang form 4,baru habis PMR tahun lepas.Alhamdulillah semua subjek saya sapu A.Lepas exam cikgu saya ada mohonkan masuk MRSM.Pagi tadi tengok tv1,kata dah boleh check.The problem is..saya tak tahu macammana nak check permohonan saya tu..harap member CG dapat bantu..
 
Sponsored Post

inspire

Active Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
1,190
Reaction score
4
Points
25
tahniah utk PMR.. jgn lama2 dok honeymoon bro.. turun ke alam realiti ASAP sbb byk lagi keje perlu dilakukan utk menghadapi SPM plak.. huhuhu..
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
tahniah..pasti kn aliran yg d pilih tu betul n sesuai ngn jiwa n naluri anda.jgn d sebabkn desakan keluarga

abg boleh xplain bab arts jer la..tu kalo ko rase hala tuju ko ke arah ni :)
 

akuinsan

Active+ Member
Joined
May 26, 2008
Messages
4,839
Reaction score
4
Points
25
wah power pmr..tahniah2..target nak masuk mrsm mane..?:)
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
wahh.. taniah2.. pacik ritu leh mrsm jeli tp pacik x pegi.. dalam utan amazon sgt2.. xder bas nk balik kampung :D
 

Acca Ca Chunk

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2009
Messages
121
Reaction score
2
Points
15
tahniah utk PMR.. jgn lama2 dok honeymoon bro.. turun ke alam realiti ASAP sbb byk lagi keje perlu dilakukan utk menghadapi SPM plak.. huhuhu..
haha..thanz bro...PMR is nothing compare with SPM..
 

Acca Ca Chunk

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2009
Messages
121
Reaction score
2
Points
15
tahniah..pasti kn aliran yg d pilih tu betul n sesuai ngn jiwa n naluri anda.jgn d sebabkn desakan keluarga

abg boleh xplain bab arts jer la..tu kalo ko rase hala tuju ko ke arah ni :)
haha..thanz bro..saya dah pilih aliran sains bro..dan saya yakin inilah pilihan yang terbaik buat saya...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register