BTC USD 49,012.4 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lurus dan Rapatkan SAFF....

clorox_bersih

Legendary Member
Messages
18,906
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
Assalamualaikum kawan2..
juz nak tanya,berapa ramai antara kita yang benar2 akan merapatkan
saf dengan jemaah disebelah ketika solat berjemaah??

erm..aku bukan ape,siang tadi,masa solat jumaat,saf depan aku tu,
ade la terenggang..
tapi pacik tu buat selamba je..aku nak masuk kat situ,
tak muat pulak.then jemaah2 kat sebelah pun agak renggang juga..
bukankah kita disarankan jarak antara saf tu diibaratkan bersentuhan
bahu dengan jemaah di sebelah.
tapi sekarang ni aku tengok,orang lagi suka berenggang dan ada ruang di antara jemaah..
mungkin mereka hanya memikirkan keselesaan..hmm..
sori la,aku ni bukanlah ustaz or siapa2..
juz menyuarakan kekeliruan dan keresahan hati,
apabila saf kini tidak lagi rapat sesama makmum...hmm..
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,884
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,884
Reaction score
22,059
Points
1,671
biasela ni..xbole kata ape..aku dulu pernah berhenti kat segamat smyg jumaat saf kedua kat tengah2 sebelah aku ade kosong sampai abis smyg xde sorang pun yg nak masuk..yg sebelah sana pun xreti nak rapatkan..wallahualam
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register