^^Luahan Hati^^

Recommended Brokers


Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
472
Reaction score
69
Points
20
Saat engkau berpaling untuk pergi
Ikutkan hati ingin rasanya aku memeluk kamu dan
Menyatakan aku sayang padamu
Namun aku mengerti sipa diriku ini

Engkau bakal menjadi milik orang
Walaupun hatiku pedih
Aku doakan engkau bahagia dunia akhirat
Semuanya kini tinggal kenangan
 
Sponsored Post

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,368
Reaction score
303
Points
131
Saat engkau berpaling untuk pergi
Ikutkan hati ingin rasanya aku memeluk kamu dan
Menyatakan aku sayang padamu
Namun aku mengerti sipa diriku ini

Engkau bakal menjadi milik orang
Walaupun hatiku pedih
Aku doakan engkau bahagia dunia akhirat
Semuanya kini tinggal kenangan
Cam tgh down je bro..relek la
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
472
Reaction score
69
Points
20
Cam tgh down je bro..relek la
Entahlah

Payah nak lupa bt masa skrg ni

Aduh mcm ni rupanya cinta

Dulu2 aku tgk org frust aku kata perempuan lain byk lg lah
Baik lyn game tgk movie

Bl aku dah kena baru tahu
Perit betul rasa
 

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,368
Reaction score
303
Points
131
Entahlah

Payah nak lupa bt masa skrg ni

Aduh mcm ni rupanya cinta

Dulu2 aku tgk org frust aku kata perempuan lain byk lg lah
Baik lyn game tgk movie

Bl aku dah kena baru tahu
Perit betul rasa
Biasa la bro... perempuan Tu hiasan plg Mahal kat dunia...bila tetiba hilang bnd paling Mahal mst la terasa sikit
 

apodio

Fun Poster
Joined
Sep 17, 2014
Messages
303
Reaction score
11
Points
25
Biasa la bro... perempuan Tu hiasan plg Mahal kat dunia...bila tetiba hilang bnd paling Mahal mst la terasa sikit
Ujian. Kena sabar, tabah, tak keterlaluan kena syukur di uji.

Kehilangan pada saat ini mungkin masih boleh di tanggung lagi berbanding jika di uji kehilangan pada masa akan datang -- magnitud kesan nya mungkin lebih besar.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register