Loan Pekerja swasta

CG Sponsors




myace

Freshie
Joined
Jan 28, 2010
Messages
20
Reaction score
0
Points
3
saya pekerja swasta yang berpanel dgn bank rakyat..
tapi masalah saya... gaji pokok saya hanya 750..
tidak dapat membuat loan bank rakyat..
oleh itu saya ingin tahu adakah terdapat bank2 laen yg boleh memberi loan kepada saya berdasarkan gaji pokok saya..

*dlm forum ni xder ker yang leh tulun wat kan loan bank rakyat ( org dalam ).
 
Sponsored Post

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
hubungi wak
no.ada kat bawah tu
wak cuba bantu sedayanya ye
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
hubungi wak
no.ada kat bawah tu
wak cuba bantu sedayanya ye
wak, aku nak tanya nih, kalo nak buat overlap bank rakyat mcm mana? tp nama aku dah blacklist sbb aku jamin kawan aku tu dia tak bayar sah setahun lebey, dulu aku keja kompeni tu panel bank rakyat tp kompeni skang bukan panel bank rakyat.. mcm mana? boleh ejas ker?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register