Kenangan Asrama...

Recommended Brokers


f4iz2010

Fun Poster
Joined
Nov 2, 2011
Messages
466
Reaction score
122
Points
28
Ada satu mamat ni kami panggil dia ustaz sebab dia ni memang alim. Setiap kali waktu sembahyang mesti dia akan panggil kitaorang gi sembahyang. Ada sekali waktu subuh tu dia bengang sangat pasal ramai yang belum bangun untuk sembahyang. Maka diambil mikrofon di surau lalu di umumkan sekuat hati "Wahai sahabat sekelian...bangunlah kamu untuk sembahyang...sesungguhnya syaitan menemani mereka tidur. Turunlah segera ke surau....bla..bla...(banyak lagi laaa ceramah dia) lepas tu suasana sepi sekejap. Tiba2 ada suara dari dorm atas............................."Kami orang2 polis tidak akan menyerah diri"

hehehehe...

(p/s: kalau tak paham sila tonton filem bukit kepong)

Mungkin tak kelakar bagi sesetengah org...terutamanya yg mat/minah skema hahaha...tak kisah lah kena kutuk pun janji aku hepi hahahaha..
 
Sponsored Post

Pittrich

Active Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
1,081
Reaction score
6
Points
25
kalau time aku kat asrama teknik dulu time subuh je warden yg naik atas dorm,kejut budak2. ada yg bangun amik bantal bwk atas loteng ,tdo kat loteng. ni gara2 mls dengar ceramah subuh..haha
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,562
Reaction score
278
Points
131
kalau time aku kat asrama teknik dulu time subuh je warden yg naik atas dorm,kejut budak2. ada yg bangun amik bantal bwk atas loteng ,tdo kat loteng. ni gara2 mls dengar ceramah subuh..haha
member aku g yorok tido dalam bilik store,giler liat nak bangun g surau :))
 

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
3
Points
65
member aku malas pegi prep..
nyorok dalam loker..dulu loker kayu besar..
dia ingat dah senyap semua dah blahla..
bukak je pintu loker terus kena tampar dgn warden..
rupanya warden dah tercongok situ sejak awal..

apa pun cerita tt kelakar..aku paham :))
 

juweialhaj

Super Active Member
Joined
Apr 1, 2011
Messages
8,521
Reaction score
94
Points
70
boleh la ni tt.

masa asrama dulu ada sorng warder ni suara dia sengau2 n orang suka tiru. ada sekali tu dia suruh turun gi prep ke pe tak ingat. ada plak member aku ni yg pakar tiru suara dia ni cakap kuat2 sampai ustaz tu dengar.

rilek je ustaz tu jerit. "mamat X(nama member)! meh sini jumpa ana"

kantoii. siap kenal lagi ustaz tu suara sapa :))
 

aloy5513

Fun Poster
Joined
Nov 10, 2011
Messages
656
Reaction score
3
Points
15
hahaha terbaik la tt... dulu ade jenis liat nak bangun tp solat kt dorm jer, ade gak yang bwat subuh gajah...
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,753
Reaction score
69
Points
70
kenangan aku di asrama...
masak meggie asam laksa dalam baldi...
:)):)):))
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,562
Reaction score
278
Points
131
member aku malas pegi prep..
nyorok dalam loker..dulu loker kayu besar..
dia ingat dah senyap semua dah blahla..
bukak je pintu loker terus kena tampar dgn warden..
rupanya warden dah tercongok situ sejak awal..

apa pun cerita tt kelakar..aku paham :))
Hahaha baik punya kantoi :eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register