:: kalo astrok tolong delete ::

CG Sponsors




apipmeka

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
264
Reaction score
2
Points
15
FORWADKAN>> apa yng ptut kita lkukan..?bukn untuk fitnah ssiapa.. dan bukan nk mgaibkan ssiapa.. adkh itu pksaan atau dsgajakan.. yg pasti ad pihak trtntu yg brtnggungjwab ke atasnya..

ini sbagai iktibar dan ksedaran umat islam skrang.. btapa pihak trtntu mnghina islam shingga ke tahap ini.. dan apa tndkan dan reaksi umat islam skrang.. biar kta sdar siapa yng baik dan siapa yg tiada nilai kmanusiaan.. sedih...







tgok la... apa kdudukan islam skrang..


:mad: :mad: :mad: :mad:
 
Sponsored Post

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
mmg astrok...tapi mmg jahanam depa yg buat neh....x hormat langsung
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,525
Reaction score
429
Points
131
kalo jumpe pompuan tu,siat jer kulit dia tu
 

zerotech

Super Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
9,284
Reaction score
106
Points
73
bende2 mcm ni kene confirm kan betul2
TT dah siasat ke gambar tu real ke bukan superimpost ke apa ke??
TT dah pikir masak2 kalau gambar tu tak benar TT dah sebar kan satu fitnah pada warga CG??

saya bukan apa.. bukan semua yg kiter lihat/baca dalam dunia cyber ni benar2 betul/terjadi kadang2 ada pihak2 tertentu yg mempunyai agenda masing2/tertentu..
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
subhanawlah..
 

none

Super Active Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
8,101
Reaction score
268
Points
91
bende2 mcm ni kene confirm kan betul2
TT dah siasat ke gambar tu real ke bukan superimpost ke apa ke??
TT dah pikir masak2 kalau gambar tu tak benar TT dah sebar kan satu fitnah pada warga CG??

saya bukan apa.. bukan semua yg kiter lihat/baca dalam dunia cyber ni benar2 betul/terjadi kadang2 ada pihak2 tertentu yg mempunyai agenda masing2/tertentu..
Betul...
namun, walau apa sekali pun,
yg buat tu pasti yg bukan islam,...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register