BTC USD 38,826.5 Gold USD 1,823.98
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KAD KAHWIN PRINTING (Penghantaran Percuma)

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
k1_zps3000c005.jpg

k2_zps483fd567.jpg


1_zpsde2f496f.jpg


2_zpsea67b822.jpg


3_zps71690d97.jpg


4_zps957be481.jpg


5_zpsdc052d68.jpg


6_zpsdf624db2.jpg


7_zpsd6fddd8b.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
12kk.jpg
 
Last edited:

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
Best quality guaratee...
 

irama

Active+ Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
4,391
Reaction score
0
Points
25
hah ada pun.
kat area mana ni?
sy nak buat utk 50 keping sahaja boleh?
kalau boleh dpt sblum ahad ni.
 

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
hah ada pun.
kat area mana ni?
sy nak buat utk 50 keping sahaja boleh?
kalau boleh dpt sblum ahad ni.

Area Shah Alam, Subang, Klang, PJ
Minimum order 100 keping,xde 50 keping.
Kalau order hari ini, 6 hari bekerja baru boleh dapat, sabtu ahad tak termasuk.
 

irama

Active+ Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
4,391
Reaction score
0
Points
25
Area Shah Alam, Subang, Klang, PJ
Minimum order 100 keping,xde 50 keping.
Kalau order hari ini, 6 hari bekerja baru boleh dapat, sabtu ahad tak termasuk.

ala..yg ni 50 utk vip je..kakak sy dah buat dah 150 utk biasa.
lambat sy tgok yg ni. kira murah da tu tt bagi,
kt tmpat lain sy tgok mahal.
xpe tt tengkiu..next time sy kawin sy oder yg ni. hehe
 

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
ala..yg ni 50 utk vip je..kakak sy dah buat dah 150 utk biasa.
lambat sy tgok yg ni. kira murah da tu tt bagi,
kt tmpat lain sy tgok mahal.
xpe tt tengkiu..next time sy kawin sy oder yg ni. hehe

Yup, harga promo mesti kena murah sket dari yang lain.
ok nanti kawin jgn lupa order lebih sket.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register