BTC USD 84,566.7 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

jom scalp!

ni yg aku dpt..beginner je men demo...

ok ke cmni ek?
 

Attachments

  • 144.5 KB Views: 224
emm molek la tu..kira ko dah paham la sket2..maintain kan oke..dan jgn lupa elakkan trade time NEWS.
 
ni yg aku dpt..beginner je men demo...

ok ke cmni ek?

wow..okla tu..100% untung dua hari trade.... biasa otai pun dapat 30%sehari... bro, margin kena jaga kalau main live ok.. sekali nanti dia reverse.. Margin Call la..
 
Last edited:
aku tul2 baru blajo ni, nk men margin pn xreti,nk depo lg r xreti,

tp thanx r kt scalpslayer, indi nih beh r tuk beginner cm aku

p/s:ko jgn kutuk aku lg godfella :p
 
Tks alot

cube jgn tk cube :)) ayat tu dalam bahse inggeris, senang aku nk transfer ke web aku nnt...

penat mengarang dlm BI tu :p

Hello bro, Thks alot...B4 I use to this scalp teck.However depands on the RSI - TF5. With yr indicator help alot.Which TF 30min More secure.
May Allah bless yr trade.

May I get yr website add??
 
ni yg aku dpt..beginner je men demo...

ok ke cmni ek?

mantap ler tu, aku nye ada gak loss skit2...teeheehee, tamok la katakan :p

emm molek la tu..kira ko dah paham la sket2..maintain kan oke..dan jgn lupa elakkan trade time NEWS.

yup, agree :D

Hello bro, Thks alot...B4 I use to this scalp teck.However depands on the RSI - TF5. With yr indicator help alot.Which TF 30min More secure.
May Allah bless yr trade.

May I get yr website add??
Thanks ram4me, I don't have website...only blog, but not complete yet...I'm lazy to update :p
 
tips utk yg tak tau, kalo loss 1 position, next position double/triple lot utk scalp.

aku wat cam tu je kalo loss.

igt nk buat ea, tapi cam malas je :p
 
salam encik scalpslayer apsl kt tpl sy xde pn bulatan ijau atau merah?....sy rase sy xde la indi tuh..:-?
 

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12575
USD / JPY
157.835
GBP / USD
1.32430
USD / CHF
0.82836
USD / CAD
1.42465
EUR / JPY
177.683
AUD / USD
0.69430
Back
Top
Log in Register