BTC USD 61,201.7 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Jam seiko premier kinetic

myazmaha

Fun Poster
Joined
May 29, 2007
Messages
870
Reaction score
2
Points
15
casio premier kinetic auto relay..akku nak jual rm500 je..area jb senang nak cod..no siri 744372..
 
Sponsored Post

myazmaha

Fun Poster
Joined
May 29, 2007
Messages
870
Reaction score
2
Points
15
murah2..takkan takde yg minat..camaner nk upload gambo ekk..
 

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
Casio ker seiko? Konpius aku...jam seiko jer ader kuar model premier:) Tambah plak casio mane pnah kuar model otomatik kalo benar ade meh tunjuk aku ingin benao nak tgk macamna rupa casio otomatik:)
 

myazmaha

Fun Poster
Joined
May 29, 2007
Messages
870
Reaction score
2
Points
15
tersalah laa...seiko premier bro..tadik dok bergurau2 pasal seiko trus tertaip casio..ehehe..camane nak upload gambo ek..
 

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
tersalah laa...seiko premier bro..tadik dok bergurau2 pasal seiko trus tertaip casio..ehehe..camane nak upload gambo ek..

ekekkeee kalo casio kuar model premier n otomatik aku benti dah jual jam nie hu..hu..gambar dah tangkap lum?.ade akaun imageshack atau photobucket? upload la:)
 

myazmaha

Fun Poster
Joined
May 29, 2007
Messages
870
Reaction score
2
Points
15
ekekkeee kalo casio kuar model premier n otomatik aku benti dah jual jam nie hu..hu..gambar dah tangkap lum?.ade akaun imageshack atau photobucket? upload la:)

ape tuh..tak reti laa..gambo masih kat enset..poning kpalo den nk up kan gmbor nih..huhu..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register