IPOH harga RM400,000!!!

CG Sponsors




shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,005
Reaction score
208
Points
133
Perkataan IPOH yg berharga RM400,000!!!



Khabar nya pihak Istana mahukan 4 set perkataan IPOH ni tetapi PR yg rasa kurang sesuai, berjaya mengurangkan projek kepada dua set saja.

Bila BN mengambil alih, 2 set perkataan IPOH ni di bina dengan kos RM800,000 atau RM400,000 satu set (RM100,00 satu huruf!!!?).

Itu belum termasuk kos elektrik & penyelenggaraan seperti pembersihan rumput/belukar sekeliling & mengecat semula yg dah kehitaman…

…..So, I'm asking. PR should be asking. The people of Perak should be asking...

“WHO WAS THE CONTRACTOR WHO POCKETED THE RM800,000? IS HE LINKED TO THE PALACE OR ANY POLITICIAN?
HOW MUCH LESS WOULD IT HAVE COST UNDER A COMPETITIVE TENDER?"


petikan
 
Sponsored Post

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
wow...

sekali pandang ingatkan I-pod... hehhehe
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
mahalnyer..
ak buat aku jual aku sanggup~
 

abdul_ir

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
36
Points
70
murah tu....
kalau aku la dpt projek tu...kalau boleh aku nak sejuta setengah huruf....untuk huruf i je aku amek sejuta sehuruf...bg diskaun....
 

yb aby

Banned
Joined
Jun 22, 2008
Messages
211
Reaction score
3
Points
15
apa masaalah kau ni jadi batu api ke,tak dpt tender ni carilah projek lain,tak main forex aje
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
tender bukak kat public ke?
cemana yg mahal bule dapat?
 

pedagang cyber

Active+ Member
Joined
Mar 28, 2007
Messages
2,961
Reaction score
19
Points
25
skrg ni sudah tebalik sapa yg hantar sebut harga yg tinggi dia yg dapat tender..
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
sapa yg menang tender tu ?

bongkar .... jgn tak bongkar
 
Sponsored Post
Top
Log in Register