BTC USD 81,761.0 Gold USD 4,138.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Not Paying Hyiplanner.com - Offering up to 200%

hehehhe...sabo mizah...rezeki ada kat mana2.. ;-)
 
Aku baru dapat email dr admin hyiplanner. Aku nak WITHDRAWAL REQUEST tapi dia minta deposit dulu $500.

Ini aku paste dr email aku:

There is a lot of people running away after being paid. Due to the
audit
maintenance. Please deposit $500 throught the "make deposit" to make
sure that you will stay with us. All payment will be paid after that.
Thanks.

Apa komen kamu semua...
 
tak berbaloi...kang tak pasal-pasal 500usd tu dibawak lari... :?
 
Aku rasa hyip ini sudah ada problem. Aku withdraw sikit je, tapi minta invest byk. Tak berbaloi betul..
 
SCAM

Dh fake email dah..yg kuar nama kt paid out list tu bile check e-gold xde pun..
 
nampak gayanya mmg kompom la website ni dah scam. cikai betul. payout listing yg dibuat tu pun tipu je. abis duit aku. hampeh.
 
sah memang scam!!

aku antar ticket mintak duit aku $2.00 yg patut dapat hari khamis lepas.
tapi die antar balik kat aku mintak $500.00

Nampak sgt menipu.

Ni die emailnye:-

"There is a lot of people running away after being paid. Due to the audit
maintenance. Please deposit $500 throught the "make deposit" to make
sure that you will stay with us. All payment will be paid after that.
Thanks.

Regards,
Hyiplanner.Com

> HYIPLANNER Support request from Sunday 04th of June 2006 12:13:23 AM
>
> ---------------------------------------------------------------
> Hi, Before I re-registered, I had requested $2.20 for withdrawal. It
has been 3 days and I have re-registered and still I havent got anything
in my e-gold. Please pay me what I am supposed to get. Thanks."
 
Back
Top
Log in Register