Honda

CG Sponsors




puakkita

Freshie
Joined
Jan 24, 2010
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
apa nak buat jika engine asyik makan air , head sudah mesin untuk pengetahuan semua kereta aku ni honda civic Ej tahun 1996
 
Sponsored Post

orga21

Active Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
1,506
Reaction score
7
Points
25
apa nak buat jika engine asyik makan air , head sudah mesin untuk pengetahuan semua kereta aku ni honda civic Ej tahun 1996
enjin makan air ni? tak paham pulak aku...tapi makan air ok gak sebab air segelen pun baru berapa sen...he he he
 

dek_ang

Active+ Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,723
Reaction score
1
Points
25
1st post tibe2 engine makan air...hahahahha
 

muka 10sen

Fun Poster
Joined
Feb 7, 2008
Messages
168
Reaction score
3
Points
15
kalau dah makan air...jimat sikit minyak ek....agagagag
 

thedoctor

Active Member
Joined
Sep 1, 2006
Messages
1,223
Reaction score
4
Points
35
apa nak buat jika engine asyik makan air , head sudah mesin untuk pengetahuan semua kereta aku ni honda civic Ej tahun 1996
berat prob ni..baiki pun tak baloi..teman rs plg cantik kasi uka terus enjin..kasi msk jer vtec b16a...
 

cerner

Fun Poster
Joined
Jan 21, 2007
Messages
906
Reaction score
4
Points
15
hehe.. makan air kena tendang air kluar?
 

vardenq

Banned
Joined
Jul 25, 2008
Messages
1,503
Reaction score
18
Points
25
ha...ni la penyakit honda...
lau da penah overheat..

head honda takleh skim bro,lau skim penyakit akn dtg balik..nnt satu enjen trus kong...

nk kene tukar trus head,takpon enjen.carik kedai potongla...
 

sfauzie

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2007
Messages
3,792
Reaction score
10
Points
25
Macam2 betul lah istilah penyakit kete ni...makan minyak biasa dengar...makan asap lagi biasa,,,ni baru pertama kali dengar makan air...almaklumlah...yang ada cuma honda kap je...itupun asik makan hati je...
 

tilambujang

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2008
Messages
671
Reaction score
24
Points
15
aku biasa dengar air ni kena minum,, tapi kete honda ni mkn air, aku cuma mkn nasik lauk ikan je,,x penah pulak aku mkn air,,
 
Sponsored Post
Top
Log in Register