BTC USD 67,135.9 Gold USD 2,337.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hisar...bukannya 18sx...

wantrader82

Active+ Member
Messages
4,024
Joined
Oct 8, 2008
Messages
4,024
Reaction score
153
Points
43
“sudah lama Amir ada kat pintu tu?”
“Minta maaf cikgu” balasku lemah, tunduk mengakui kesalahan.
“Saya tanya, sudah lama ke Amir tengok cikgu masa dalam bilik tadi?” dia mengulangi semula soalan itu.
“Lama le juga”
“Amir nampak le apa yang cikgu buat?” aku mengangguk lemah.
“Maafkan saya cikgu”
“Amir.. Amir.. Kenapalah Amir mengendap cikgu?” nada suara Cikgu Suraya kembali lembut.
"kalau amir nak,meh datang sini" aku pun dgn lutut terketar2 menghampiri cikgu suraya.."nah,hisaplah sementara takde orang lain ni" cikgu suraya sua kt mulut aku..dengan rakus aku hisap.."pelan2 amir,tak lari pun bnda ni" kata cikgu suraya.."maafkan saya cikgu,flavor ni sedap sgt..perisa apa ni cikgu?xpenah lagi saya rasa perisa ni..manis kat mulut,tekak pun xperit" kata aku sambil menhisap vape cikgu suraya. "ni perisa apple blackcurrent,rm40 sebotol..kalau amir nak,cikgu jual rm20 je" ujar cikgu suraya kepadaku..:D
 
Sponsored Post

Sponsored Post

Back
Top
Log in Register