To Sell * Hiasi Rumah Anda - *Landscaping dinding dan pagar*

CG Sponsors




JinggoBro

Fun Poster
Joined
Aug 13, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
Salam Warga CG,

Tawaran untuk warga CariGold.

Saya menawarkan Hiasan Pada Dinding dan pagar kediaman dengan corak-corak yang menarik, Dengan pengalaman lebih 2 tahun dalam bidang ini, saya yakin dapat memberi kepuasan kepada pelanggan kami.

Dengan kadar Harga yang paling berpatutan...
hanya RM20 hingga RM30 untuk setiap kaki persegi bergantung pada corak pada dinding.

*Harga hanya untuk lakaran corak sahaja*
*Harga tidak temasuk dengan kos pembinaan*
*Sesuai untuk kediaman yang sudah ada Pagar konkrit..*
*Kami membuat lakaran untuk pagar dan dinding yang tersedia*


sesapa yang rasa rumah dia ada pagar konkrit,tapi nampak kosong jer,boleh la...kami akan naikkan seri pada kediaman anda..

antara hasil-hasil yang telah kami sajikan kepada pelanggan offline kami...











Kami menerima tempahan untuk negeri Kedah, Pulau Pinang dan Perak.
untuk negeri-negeri lain, boleh dibincangkan.

Untuk sebarang pertanyaan dengan lebih lanjut, boleh hubungi kami di:-

En. Yusof = 013-4450592
En. Ismail = 019-5204110

atau emailkan ke :-

ismailothman85[a]gmail.com
comanderbiz[a]gmail.com

p/s : Harga hanya untuk Ukiran...Kos Pembinaan tidak termasuk,kalau yang dah ada pagar konkrit,boleh la kami tolong cantikkan lagi...:D
 
Last edited:
Sponsored Post

JinggoBro

Fun Poster
Joined
Aug 13, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
Step..By...Step....

Saja Test kat dinding rumah.....


Step by step...:D

1...masa belum ada buat apa-apa lagi...





2...plaster dinding untuk dapatkan permukaan rata, tapi kalau dinding dah rata...tak perlu plaster dah...



3....Dan..inilah Hasilnya....



 
Last edited:

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
aku x da rmh yg da pagar...
pa2 pon aku kasi bump tuk korang
 

JinggoBro

Fun Poster
Joined
Aug 13, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
macam gambar nie..tak perlu pagar pun..hehee.



 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
kayu ke simen ni TT
 
Sponsored Post
Top
Log in Register