hartanah 100%-150%

CG Sponsors




abangman2007

Banned
Joined
Mar 28, 2010
Messages
1,451
Reaction score
5
Points
25
asalamkm wrth.Baru baru ini ramai orang luar datang ke kampung2 mencari hartanah untuk dimajukan.Ini menyebabkan industri ini semaikn mendapat sambutan dan nilai tanah menjadi semakin tinggi.Abe berpendapat ,peluang untuk mencari sedikit keuntungan di bidang hartanah adalah TIDAK MUSTAHIL dan patut diceburi oleh bangsa melayu.Khususnya anak2 muda tempatan.

abe bercadang memajukan sekeping tanah di Tanah Merah dan memerlukan modal sebanyak rm250,000.00.Modal ini diperlukan bagu urusan tambahan modal dan pecah lot tanah daripada lot pertanian kepada kediaman.

SECARA jujurnya abe memerlukan 25 orang ahli sahaja(termasuk abe).

Apapun keahlian mungkin boleh dikurangkan bergantung pada jumlah sumbangan dari kalangan ahli.

syarat2 menjadi rakan kongsi.
1. mempunyai modal min rm10k ke atas.
2.memberi kebenaran kuasa pada syarikat untuk segala urusan sepenuhnya.
3.tidak akan menarik diri sebelum tempoh tamat.
4.akur pembahagian untung adalah tidak tetap.(100%-150%)
5.bersedia turun padang bila diperlukan.


JAMINAN SYARIKAT.

1.Setiap ahli wajib menandatangani surat perjanjian(melalui peguam )
2.Satu lot bunglo(sandaran) diberikan sebagai jaminan pada yg layak
3.Ahli boleh membantu mempromosikan syarikat .
4.Keahlian akan tamat setelah jumlah pegangan atau lot yg mewakili ahli telah terjual dan dibayar sepenuhnya.
5.Ahli boleh mengambil terus/menukar nama setiap lot(sandaran)sekiranya ingin keluar dari perkongsian.
 
Sponsored Post

wajawang

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2010
Messages
377
Reaction score
0
Points
10
kalau bagi modal 10k boleh dapat tanah banglo jugak ke tuan?
boleh terangkan sikit lebih jelas lagi tuan tentang imbuhan tu?
 

abangman2007

Banned
Joined
Mar 28, 2010
Messages
1,451
Reaction score
5
Points
25
asmkm

kalau bagi modal 10k boleh dapat tanah banglo jugak ke tuan?
boleh terangkan sikit lebih jelas lagi tuan tentang imbuhan tu?
untuk mendapat lot sandaran mesti membeli 2 lot(1 lot =rm10k x2=rm20k)
 

ejalim

Fun Poster
Joined
Jun 20, 2011
Messages
744
Reaction score
2
Points
15
untuk mendapat lot sandaran mesti membeli 2 lot(1 lot =rm10k x2=rm20k)
wahh pulak pandai juga yer... kalu ada masalah penipuan kemudian hari nak pergi cari sape...nak join gak nii:D
 

abangman2007

Banned
Joined
Mar 28, 2010
Messages
1,451
Reaction score
5
Points
25
emm

wahh pulak pandai juga yer... kalu ada masalah penipuan kemudian hari nak pergi cari sape...nak join gak nii:D
tak mungkin ada penipuan.semua ahli wajib mengisi surat perjanjian dengan peguam yg dilantik.mana nak dapat satu lot bunglo dgn hara rm20k? harga pasaran di sekitar t merah ialah rm45-65k bg setiap lot.:)cgrock
 

beki486

Fun Poster
Joined
Dec 5, 2012
Messages
197
Reaction score
1
Points
15
wahh projek baek ni..klaula aku ada 20k.heemmm:-?
 

abangman2007

Banned
Joined
Mar 28, 2010
Messages
1,451
Reaction score
5
Points
25
yg pipih tak datang melayang dan yg bulat tak akan dtg bergolek...marilah kita berusaha
 

ebizz

Fun Poster
Joined
Nov 17, 2007
Messages
898
Reaction score
30
Points
20
Salam...lot sandaran (pelaburan 20K) tu, kat kg mano.....raso nak melabor je..
 

abangman2007

Banned
Joined
Mar 28, 2010
Messages
1,451
Reaction score
5
Points
25
wslm.kat kg alor pasir tanah merah.tetapi hari ini lot di sana dah habis.kami merancang untuk membeli tanah d bunut susu pula.itupun jika ada rezki.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register