BTC USD 84,517.2 Gold USD 4,177.45
Time now: Jun 1, 12:00 AM

GECS Limited

Beres ar.. Pasal Hal tak dapat duit ni dia bergantung pada Agent..
Mungkin yang sangkut tu masuk under representative yang masih under
investigation..
tapi dengar2 duit tu akan dapat...
Kalau nak senang kita fly pi singapore.. cakap sendiri dengan CEO dia..
Barulah jelas.. Sembang panjang2 nanti di kata scam lak..
HUHUHUHU :))


aik...lain macam jer ayat DontWanna. Cam baru dapat ilham baru jer dari wakil GECS.
Duit dapat bila tak leh war-warkan, nanti tarikh berubah dikatakan scam. Buat masa sekarang ni pegang jer info dari Mamu..April 2010.

Just wandering saper dia Dontwanna the so call newbiz. Hmmm:-?

:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
aik...lain macam jer ayat DontWanna. Cam baru dapat ilham baru jer dari wakil GECS.
Duit dapat bila tak leh war-warkan, nanti tarikh berubah dikatakan scam. Buat masa sekarang ni pegang jer info dari Mamu..April 2010.

Just wandering saper dia Dontwanna the so call newbiz. Hmmm:-?

:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock

yer la..........:-?:-?:-?:-?:-? tiba2 terus tukar statement dia ni:o:o:o
 
tetiba jer newbies muncul, betul ker status sebagai newbies ni.

Im not the agent...as I said before, those with relevant documents may proceed to Singapore to get updates or GECS agents are welcome to give updates.

Bear in mind, GECS is a Ltd company compared to METZ is a PTE LTD company. So, in my opinion, GECS is more secure compared to METZ and as far as Im concerned, both still running business as usual as no news on these companies from Singapore headlines.

I like your tag->"I come in peace"

Salam bro arafatprofit, yes I admit I'm newbie here... but has gone through few forum from beginning discussing about this GECS. End up Nov last year join. BTW this is not the first time I join this kind of scheme, BUT this is the first time I consider myself "MACAM TERTIPU". So registered in this forum just to get a feedback from any members yg maybe got extra info on what is current happening. With so many unclear punya feedback with some of the "MEMBER " yg look alike try to defend GECS buy claim its still ok even though payment x masyuk, Website "Temporary running routine maintenance & upgrading".

Then claim " I'm not an agent, but with signature "opportunity to get 10%-15% return...pls email ..." :-?:-? So what do you think? Does this guy try to help by giving valuable/ constructive feedback or she/he is another marketing arm to IB which can get 2%-5% from the return...hmmm so wierd.

I'm not simply finger point to GECS by classified as a scam, but again just to get the truth behind what just happened. If the things really can resolve, please brief what is happening so that most investor out there x gelisah... lain la ada mcm mamat tu, he MAYBE get komi$en from investor yg he bring in...:) tu pasl x leh nak citer family business dia kat sini coz GECS tu family dia punya...:D:D:D

BTW, maybe bro arafat investor yg dah lama with GECS, maybe dah dapt some return or maybe ada lost, but at least I do believe you dah get some of the return, so x ralat sangat, but sometime
we hv to look at other investor yg baru masuk, not even return in $$$, contract pon x nampak ... hehehehe...

sign
"I come in peace" :)
 
hehehe nk tolong pun kena taruk minta info x nk bg...faham ke x faham maksud family bisnes ni.... for ur info bro(ckp omputih lak kang ada org x faham lak)not only gecs offer this kind of %. kita kat sini bukan nk defend gecs tp...opppss tercakap melayu lak...sori2..am investor also so plz laa...my investment not minimum....okkk.
 
nk ckp bahasa ap lagi weeiiiii,:)):))


Cakap berterus-terang, bukan cakap sorok-sorok. Rasanya ramai member dalam nie yang nak tau ... objective create this thread pon to welkam others to open discuss. Kalau rasa xleh nak share keep it tour urself la... itu je x susah kot...

Hmmm ye la kalau dah terlebih pandai & kaya... susah gak. Lagi pun youkan dlm golongan cerdik pandai yg terhebat lg tersohor... orang kampung mcm kami nie ramai yg x faham putar belit benda 2x mcm nie...

Rasanya ramai dalam ni yg dah yg bertanya on the status tp still x dpt clear picture what is happening, bcoz somebody yg RASA they all expert xmao reveal the truth or xde telur nak give a komen coz dia org sendiri pon x sure & worst case they all nie termasuk dalam golongan kaki 2x PENIPU... sendiri mau ingat la bro yg bijak pandai...:) ... subhanallah...

"I come in peace" :)
 
Back
Top
Log in Register