BTC USD 82,657.3 Gold USD 4,187.84
Time now: Jun 1, 12:00 AM

FXCM Group IB Malaysia

tapikan...masa nak dekat news susah betul nak close position...lebih kurang 5-10 minit news kalo nak close position susah betul...dia macam hang jap..sama gak kalo masa beberapa minit lepas news macam tu gak...utk waktu beberapa minit sebelum dan selepas news je dia hang..masa waktu2 lain semuanya ok...

alamk bro tak tau yer... fxcm nie time news tak berapa bagus... sebab overload sgt masa news:) hindarkan dari trade time news kalau boleh:">

Finally......

FXCM MT4 sudah launch.... setakat nie mini account sahaja yg di tawarkan....:D min usd2000 for live:( buat masa skrg. tunggu sikit masa lagi baru min usd300

utk membuka akaun boleh contact saya.:D

YM ID: sweezerzs
email: [email protected]
tel: 012-7890669

Last edited:
Finally......

FXCM MT4 sudah launch.... setakat nie mini account sahaja yg di tawarkan....:D min usd2000 for live:( buat masa skrg. tunggu sikit masa lagi baru min usd300

utk membuka akaun boleh contact saya.:D

YM ID: sweezerzs
email: [email protected]
tel: 012-7890669

existing account bole pakai x MT4 nie?..cmne nk transfer ek?..ke kena buka akaun baru?

7 Teams of Professional Forex Managed Account. Minimum USD1000
July - Disember Profit 64.04%(Under NFA Regulation!!)PM me

bile la aku nak jumpa ko ni

7 Teams of Professional Forex Managed Account. Minimum USD1000
July - Disember Profit 64.04%(Under NFA Regulation!!)PM me

bile la aku nak jumpa ko ni

ko nak jumpa aku bawak pengeras skit... heheehe:D takde lah acah2 jer.... tu lah ko sibuk sgt berforum:D

ko nak jumpa aku bawak pengeras skit... heheehe:D takde lah acah2 jer.... tu lah ko sibuk sgt berforum:D

bukan bz....cume pulus je xmengizinkan..so aku malas la ...jumpa kalau pengeras pun xde....

wan.. lama x btego sapa ngan ko.. hehe..
weh, aku nak tny, bole x aku guna real account aku yg skrang nih
kat fxcm mt4..

n bole x aku open serentak?

akan ada maslah x?

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12311
USD / JPY
158.100