BTC USD 83,048.3 Gold USD 4,194.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

FXCM Group IB Malaysia

dah la bang...tp problemnya cam tikus tgk besi la skrg nih :eek:

heehehe,,, saya faham.... tgk dlm bulan nie, insyaAllah dpt demo. kalau boleh saya akan bgtau kat sini

dah ader MT4 dah yer....and coming soon micro?
oh..best2..nih......:)paid

Min depo $2000 ker untuk MT4 nih ?

The MetaTrader 4 (MT4) platform is available through FXCM. Accounts using the MT4 platform trade in the same size lots as FXCM Mini Accounts.

$2000 to Open
10,000 Trade Size

Min depo $2000 ker untuk MT4 nih ?

The MetaTrader 4 (MT4) platform is available through FXCM. Accounts using the MT4 platform trade in the same size lots as FXCM Mini Accounts.

$2000 to Open
10,000 Trade Size

wat masa skrg mmg min depo mt4 usd2k... nanti akan di turun kan. sekali ngan micro lot kot.

sweezer... bleh tolong tak?? ajo camner nak pakai signal yg fxcm sediakan tuh... confius plak... nak pilih range trading ke atau trend trading? boleh bagi detail skit dua2 tuh??

sweezer... bleh tolong tak?? ajo camner nak pakai signal yg fxcm sediakan tuh... confius plak... nak pilih range trading ke atau trend trading? boleh bagi detail skit dua2 tuh??

Range trading ni utk catch small movement, reversal strategy n channel top n bottom strategy.

so TP ngan SL tu tahyah ikut sgt yg signal bg.. ikut sesedap sendiri. tgk trend gak.

trend trading nie, ikut breakout strategy dan momentum stategy,

cuba tgk... kedua2 signal tu, pair berlainan yg di tawarkan.

kalau boleh, tgk kita nyer analisis dulu, then tgk signal tu, kalau sama ngan analisis kiter, maknanya semakin confirm lah.

tp kene ingat.... signal tu berdasarkan chart 1H ke atas... biasalah mat salleh nie... byk yg main swing,

kalau saya, saya suka tgk kat Signal and Technical Level tu, ada summary signal dan bawah nyer ade news terbaru....setiap saat akan kuar news2 terbaru
pastu kalau ade mcm impak/signal terbaru die akan bg kat dlm news tu, siap ada kuar bunyi loceng setiap kali ade kuar berita terbaru.....

dailyfxsignal.jpg

Last edited:
wat masa skrg mmg min depo mt4 usd2k... nanti akan di turun kan. sekali ngan micro lot kot.

:-? kiter tunggu micro lot lak lah... :D
agak2 300usd min depo ada tak, untuk micro nih ?

:-? kiter tunggu micro lot lak lah... :D
agak2 300usd min depo ada tak, untuk micro nih ?

Boleh nak bukak micro ni..tapi, untung pun micro la ehh? Tak gitu sweezerzs ? :D :D

:)cgrock :)cgrock :)cgrock

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12150
USD / JPY
158.535
GBP / USD
1.32415
USD / CHF
0.82966