BTC USD 85,624.5 Gold USD 4,169.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

EA Bless FiFtHeLeMeNt noTG 1.0.1

ini hasil dari demo bertarikh 5_12_2007. agak memuaskan... satu hari dapat buat 13 entry. yang konsistant 3 lost tapi minimum. :D
first time dapat menikmati erti best guna EA.=P~

kalau betul la EA nie boleh make profit siap la... aku bukak pc 24jam. taruk peti ais... hehehe





=P~
 
Last edited:
ini hasil dari demo bertarikh 5_12_2007. agak memuaskan... satu hari dapat buat 13 entry. yang konsistant 3 lost tapi minimum. :D
first time dapat menikmati erti best guna EA.=P~

kalau betul la EA nie boleh make profit siap la... aku bukak pc 24jam. taruk peti ais... hehehe





=P~


Ye ke..? hebat gak EA nih.. :-?
 
ye la, hebat dan memikat la EA ni.. Kalau mcm ni pastikan ada peti sejuk setiap org.Nak jalan jauh ni.
 
start dari pagi tadi sampai skrg . dah buat 6 post yg profit di GJ dan EJ. rasanya dah cukup untuk intraday nie. demo jer.
 

Attachments

  • 23.7 KB Views: 353
Last edited:
from my foward test so far on eurusd i think this ea is really good, but i dont t understand how to go about ending the trade that is against me because i cant find any stop loss limit
 
I think the take profit becomes your stop loss. I don't know how to explain, but looking at my results, TP becomes green and posts a loss.

I just tested this EA for the whole day starting 12noon, I will stop the EA on Friday morning. Tommorow is the NFP Friday. I won't trade. Maybe I will resume after NFP accouncement.

Will post my SS tomm.

Seronok pakai EA ni.
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12599
USD / JPY
158.122
GBP / USD
1.32765
USD / CHF
0.83168
USD / CAD
1.42081
EUR / JPY
178.098
AUD / USD
0.69831
Back
Top
Log in Register