Digi Youtube, FB Unlimited pakej warganegara

Recommended Brokers


marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,667
Reaction score
2,672
Points
201


untuk mereka2 yang ada ic yang alamatnya di negeri2 di sebutkan dalam gambar...

enjoy dengan sim anda untuk lebih penjimatan..:)
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,084
Reaction score
291
Points
131
mesti line slow.
aku pakai dg dah lama tp line x kuat ,tp harga pakej berbaloi..
 

t3rdtier

Active+ Member
Joined
Oct 21, 2010
Messages
3,082
Reaction score
124
Points
33


untuk mereka2 yang ada ic yang alamatnya di negeri2 di sebutkan dalam gambar...

enjoy dengan sim anda untuk lebih penjimatan..:)
Menarik ni.. boleh try nanti.. tp boleh hotspot x?
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,038
Reaction score
1,511
Points
596
La pesepa negeri lain tak buat sama
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,667
Reaction score
2,672
Points
201
sapa2 yang berasal dari negeri terbabit....boleh dapati pelan ni dalam pakej digi mereka...

boleh purchased yourself...

nak suruh saya beli pun boleh juga...RM15...
 
Last edited:

yudiliya

Active Member
Joined
Jun 6, 2010
Messages
1,308
Reaction score
9
Points
25
Maaf nak tanya 4gb kuota tu untuk internet laju ke
 

yudiliya

Active Member
Joined
Jun 6, 2010
Messages
1,308
Reaction score
9
Points
25
Saya daftar atas nama sendiri dan alamat ic di terengganu tapi takde pun promo dalam mydigi huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register