BTC USD 84,805.0 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Not Paying Devatrade - devatrade.com

aku rasa aku dah sound dah deva ni x lame..
sape yg terkena..sabau jer

bagi aku sape yg ade kat sini kene paham risiko HYIP nih.
letak modal yg dirasakan mampu sahaja.
selebihnya berserah je lah :D
 
bagi aku sape yg ade kat sini kene paham risiko HYIP nih.
letak modal yg dirasakan mampu sahaja.
selebihnya berserah je lah :D
berserah selepas kita menyiasat sedalam2nyer...
 
ni aku dpt dr satu sumber overseas.......

got reply from Jon Pattison:

Quoteear Faizmaster,

We have a problem with our hosting provider and currently we are moving
to another server. Also we will be using blockdos.net as a way of
protection from DDoS attacks.

I'm very sorry for this situation.

P.S. I am replying from my private e-mail account because our e-mails at
devatrade.com don't function.


Kind regards,
Jon
http://www.devatrade.com/
 
got reply from Jon Pattison:

Quoteear Faizmaster,

We have a problem with our hosting provider and currently we are moving
to another server. Also we will be using blockdos.net as a way of
protection from DDoS attacks.

I'm very sorry for this situation.

P.S. I am replying from my private e-mail account because our e-mails at
devatrade.com don't function.


Kind regards,
Jon
http://www.devatrade.com/


Jgn bile website up, ape yg dah invest jadik 0. Naya oo..:((
 
Back
Top
Log in Register