BTC USD 32,681.9 Gold USD 1,784.78
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Deleted!!! Closed!!!

Sponsored Post

brodean

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2007
Messages
3,636
Reaction score
73
Points
30
Salam..
Saya ingin memperkenalkan skim simpanan haji di Takaful Ikhlas..skim simpanan ini yang paling anda mampu dan paling rendah anda menyimpan di pasaran..

Mungkin sekarang ni, anda belum merancang untuk menunai haji..dalam masa terdekat ini..apa kata anda menyimpan di Takaful Ikhlas..untuk merancang menunai haji dalam 10 hingga 15 tahun akan datang..

Dalam tempoh yang anda rancangkan..berapa umur anda..
Muda lagi..20 tahun..tak fikir lagi hal2 menyimpan ni..nak enjoy..dulu..
Anda simpan untuk 20 tahun..umur 40..dah haji @ hajah..jangan tunggu umur dah melebihi 65 tahun..muda2 naik haji lagi bagus..


Kalau simpan kt bank..asyik nak keluar duit tu..entah bila nak meningkat simpanan tu..hidup ini mesti ada matlamat..kerja 10 tahun..duit simpanan tak meningkat2..asyik keluar je..kalau 10 tahun kerja simpanan dah dekat RM12,000 tu pun kalau simpan RM100 / sebulan.. dividen pun tak banyak mana pun..dah asyik - keluar duit je..macamana nak capai RM12k dalam 10 tahun..check baki..(macamana ni..:-?)

Angan2 pun tak kesampaian alau macam tu..tengok baki..simpanan yang ada..:((

Simpan je..kt Takaful Ikhlas..anda simpan..dapat pula manfaat dari simpanan tu..umur 25 tahun..simpan kt Takaful Ikhlas..tak sampai RM50.00 Beli rokok mampu..nak simpan tak mampu pulak..

Simpan lah demi masa depan anda..kita tidak tahu pada hari mendatang..adakah ESOK MASIH ADA..

Merancang lebih baik daripada tidak merancang..

kalau simpan seringgit sehari, thn ke brapa simpananan cukup bole pegi haji?
 

takaful advisor

Freshie
Joined
Nov 29, 2010
Messages
41
Reaction score
0
Points
11
Hanya simpan serendah rm1 / sehari

kalau simpan seringgit sehari, thn ke brapa simpananan cukup bole pegi haji?

Maksud saya simpan RM1 tiap hari (dikumpulkan jadi RM30.00 dah boleh simpan kt Takaful Ikhlas...minima RM21.66 untuk umur 20tahun

RM1 X 30 hari = RM30.00 cukup rm30 masuk ke TI...
simpan untuk 10th..
 

takaful advisor

Freshie
Joined
Nov 29, 2010
Messages
41
Reaction score
0
Points
11
Ikhlas hajj savings takaful

IKHLAS HAJJ SAVINGS TAKAFUL


PENGERTIAN : SIMPANAN HAJI/UMRAH DI TAKAFUL IKHLAS .

PELAN INI : MENAWARKAN

PERLINDUNGAN & SIMPANAN HAJI KE-2 SELEPAS TABUNG HAJI .

PERSAMAAN : SIMPANAN HAJI/UMRAH PADA UMAT ISLAM .

PERBEZAAN : PERLINDUNGANTERHADAP SIMPANAN TERSEBUT .

BERITA BAIK / BAGUS SEKALI .
KHAS UNTUK PENDEPOSIT - PENDEPOSIT TABUNG HAJI BUAT JULUNG KALINYA ,
PERLINDUNGAN SIMPANAN HAJI DITAWARKAN KEPADA WARGA TABUNG HAJINYA


PERLINDUNGAN YANG DIBERIKAN :
1. PERLINDUNGAN SIMPANAN HAJI ,

2. PERLINDUNGAN KEMATIAN & HILANGUPAYA NORMAL - RM50,000

3. PERLINDUNGAN KEMATIAN & HILANGUPAYA KEMALANGAN - RM50,000

4. PERLINDUNGAN PENYAKIT KRITIKAL - RM10,000

5. PERLINDUNGAN KHAIRAT KEMATIAN XPRESS - RM2,000

6. AGIHAN PAMPASAN SECARA HIBAH TERHADAP WARIS .

7. SIMPANAN HAJI/UMRAH TAMBAHAN ,

8. KOS BADAL HAJI

9. PELEPASAN CUKAI PENDAPATAN

DAHULU SIMPANAN TABUNG HAJI TIADA PERLINDUNGAN

KINI , ALHAMDULLILLLAH
BAIK , BAGUS , HEBAT UNTUK WARGA TABUNG HAJI MALAYSIA .

REBUTLAH PELUANG HEBAT INI ,


Minima simpan RM20 untuk umur 20 tahun.

Untuk maklumat lanjut & temujanji, sila hubungi Perancang Kewangan :


CIK HASZ 012 319 9173


Atau SMS Nama, No IC, Umur & Lokasi anda.


Lain2 produk, sila rujuk
http://saving-at-takaful-ikhlas.blogspot.com

CALL / SMS ke 012 319 9713
 
Last edited:

takaful advisor

Freshie
Joined
Nov 29, 2010
Messages
41
Reaction score
0
Points
11
cmne ni?
kureng paham..

Mcm ni Tuan, Tuan smpan duit RM1 atau RM2 tiap2 hari, cukup je RM60.00 simpan duit tu Ikhlas Hajj Saving Takaful. Produk dah lama ada..bulan April.

SMS kt saya No.IC Tuan & Lokasi kt saya..saya nak buat Quatation untuk Tuan nanti..kita jumpa nanti..
Ni no tel saya 0123199713
 

are_bedin

Fun Poster
Joined
Nov 14, 2009
Messages
570
Reaction score
14
Points
15
Mcm ni Tuan, Tuan smpan duit RM1 atau RM2 tiap2 hari, cukup je RM60.00 simpan duit tu Ikhlas Hajj Saving Takaful. Produk dah lama ada..bulan April.

SMS kt saya No.IC Tuan & Lokasi kt saya..saya nak buat Quatation untuk Tuan nanti..kita jumpa nanti..
Ni no tel saya 0123199713

sy student kt jepun..
kalo boleh nk jgk saving2 ni..:)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register