BTC USD 83,724.7 Gold USD 4,160.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Copytrade onetarmizifx

This.....? Forexfactory
2B1B20B8-D0AA-4404-9DFC-9470D5CC3D68.png

Utk unlock kunci tu kena subscribe jadi buddies. Alternatif lain adalah tgk position (open trade) kat octafx copytrading area.
 
Morning tuan onetarmizi, kalau saya punya equity 100USD boleh saya copy tuan punya small account with Propo?

Yes dah boleh sbb saya punya equiti small account $465. Jadi saya rasa dah boleh copy proportional.
 
Saya baru ikut akun kecil, semoga opit terus. :)
Semoga MT tidak seperti MT lain yang tidak berkomitmen, saya ikut kebanyakan loss dan melanggar komitmen mereka seperti katanya tidak main gold ternyata main, katanya maks 3 op ternyata lebih. Jadi akun follower banyak yang mc gara2 itu
 
Kepada mereka yg baru dan tidak familiar dgn app octafx copytrading link video ini adalah sgt useful untuk di rujuk 👇


Aslaam u alikum . Dear brother first of all thanks to ALMIGHTY ALLAH that you are very successful trader now , I want to join your team and want to copy under small account , You have now 650+ balance there , I want to ask how much I deposit and follow you in safe zone. Insha ALLAH I hope I will earn under your kind command, ALLAH BLESS YOU Ameen
Lots of Prayers from PAKISTAN . 🌹🌹🌹
Akram
 
Ok nampak dah market reverse terlalu laju.. Nasib baik masih untung & diselamatkan dr MC
 
Ok nampak dah market reverse terlalu laju.. Nasib baik masih untung & diselamatkan dr MC
MT dapat close beberapa trade hari ni dgn profits. Ada a few masih float tapi agaknya ni cara trading tuan Tarmizi. Bila menjadi, untung akan berlipat ganda. Kalau tak jadi, masih ada untung juga Hehe.
 
Aslaam u alikum . Dear brother first of all thanks to ALMIGHTY ALLAH that you are very successful trader now , I want to join your team and want to copy under small account , You have now 650+ balance there , I want to ask how much I deposit and follow you in safe zone. Insha ALLAH I hope I will earn under your kind command, ALLAH BLESS YOU Ameen
Lots of Prayers from PAKISTAN . 🌹🌹🌹
Akram
Walaikumsalam... Welcome to the family brother. Glad to have you on board. Let's pray for good profits, insyaAllah.
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13254
USD / JPY
158.117
GBP / USD
1.32554
USD / CHF
0.83620
USD / CAD
1.42451
EUR / JPY
179.075
AUD / USD
0.69467
Back
Top
Log in Register