Jan 13, 2009 #711 rajautara Super Active Member Messages 9,887 Joined Jul 12, 2007 Messages 9,887 Reaction score 13 Points 65 aHmadDaniEL said: kalau pegi jng pakai sendat2 plak..) Click to expand... kalau pakai jugak?
Jan 13, 2009 #712 alonso CG Hardcore Club Messages 62,527 Paid Membership Joined Mar 1, 2008 Messages 62,527 Reaction score 426 Points 531 aHmadDaniEL said: kalau pegi jng pakai sendat2 plak..) Click to expand... hanya laki yg pakai baju atas pusat je leh masuk (tp aku tak pegilah)
aHmadDaniEL said: kalau pegi jng pakai sendat2 plak..) Click to expand... hanya laki yg pakai baju atas pusat je leh masuk (tp aku tak pegilah)
Jan 14, 2009 #713 AKIMARU Fun Poster Messages 941 Joined Dec 2, 2007 Messages 941 Reaction score 7 Points 15 bestnya...
Jan 14, 2009 #714 cput Super Active Member Messages 6,549 Joined Mar 12, 2008 Messages 6,549 Reaction score 5 Points 65 ok..ada sesapa lagi nak update kehadiran?
Jan 14, 2009 #715 zolympus Elite Member Messages 3,417 Paid Membership Joined Dec 21, 2005 Messages 3,417 Reaction score 249 Points 33 9. arang + firestarter Click to expand... Ni aku bawak (mcm tugas rasmi lak. haha) Aku prefer 21/02. Tp kalo ramai nak 14/2 still aku boleh contribute perkara di atas, cuma aku xleh attend je
9. arang + firestarter Click to expand... Ni aku bawak (mcm tugas rasmi lak. haha) Aku prefer 21/02. Tp kalo ramai nak 14/2 still aku boleh contribute perkara di atas, cuma aku xleh attend je
Jan 14, 2009 #716 cput Super Active Member Messages 6,549 Joined Mar 12, 2008 Messages 6,549 Reaction score 5 Points 65 28 takleh ker?
Jan 14, 2009 #717 eLLYaNa CG Top Poster Club Messages 27,294 Joined Apr 17, 2008 Messages 27,294 Reaction score 41 Points 125 7 aku xleh, kawen) 14 pun aku xleh, honeymoon) 21 WWTBMB
Jan 14, 2009 #718 L.O.V.E CG Top Poster Club Messages 28,931 Joined Jul 9, 2007 Messages 28,931 Reaction score 6 Points 120 eLLYaNa said: 7 aku xleh, kawen) 14 pun aku xleh, honeymoon) 21 WWTBMB Click to expand... lyn sama seperti elly ))
eLLYaNa said: 7 aku xleh, kawen) 14 pun aku xleh, honeymoon) 21 WWTBMB Click to expand... lyn sama seperti elly ))
Jan 14, 2009 #719 NEMO CG Super Hardcore Club Messages 109,177 Paid Membership Joined Jan 13, 2007 Messages 109,177 Reaction score 1,046 Points 1,101 tarikh lum kompim ker..adess
Jan 14, 2009 #720 zolympus Elite Member Messages 3,417 Paid Membership Joined Dec 21, 2005 Messages 3,417 Reaction score 249 Points 33 cput77 said: 28 takleh ker? Click to expand... I'll try my best (on 28th). If I can't, I'll still contribute wherever I can
cput77 said: 28 takleh ker? Click to expand... I'll try my best (on 28th). If I can't, I'll still contribute wherever I can