BTC USD 85,949.3 Gold USD 4,158.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

closed

huhuhuhu... 8 bulan, bukannya setahun.. sabarlah lam 2-3 bulan lagi..
 
firstly, again I'm sorry..I myself just dont want to to interrupt with another problem.I'm totally oppose what ever action to log the report becausae it will ruin evrything.. Problem can be settled in other way, why should we do stupid thing (sorry to say my friends) ruin what we have done for nearly 8 month?? not to back-up anybody but for our own importance including myself.

thankss..

cathaizd, sudah bagus cakap.... sabar dapat loan nanti.
 
cathaizd, genjawa, mahir79 belum dapat call sme bank dan letter for bank. ada info sme bank direct....
 
cathaizd, genjawa, mahir79 belum dapat call sme bank dan letter for bank. ada info sme bank direct....

u very the busy la kuan...:)) :)) tgk la mahir ngan gengjawa relax jer...:D jgn risau ape2 sure dorg update...duit u dah dpt,lain la aku :(( :(( kite doakan yg terbaik utk dorg...​
 
firstly, again I'm sorry..I myself just dont want to to interrupt with another problem.I'm totally oppose what ever action to log the report becausae it will ruin evrything.. Problem can be settled in other way, why should we do stupid thing (sorry to say my friends) ruin what we have done for nearly 8 month?? not to back-up anybody but for our own importance including myself.

thankss..

tq tuan tanah sebab muncul dlm saat genting nie..aku puas hati ngan kemunculan ko bro :) :) ​
 
discuss for bank ocbc bank, maybank, hlb, rhb.
i tanya pegawai officer bank. dapat loan mesti ada request layak. rm500k susah dapat........ mesti mortagoge..
 
u very the busy la kuan...:)) :)) tgk la mahir ngan gengjawa relax jer...:D jgn risau ape2 sure dorg update...duit u dah dpt,lain la aku :(( :(( kite doakan yg terbaik utk dorg...​

discuss only, relax... but 5 year after get loan
 
pertubuhan persatuan loan ini... carigold member tidak berani cakap takper la
 
Back
Top
Log in Register