BTC USD 40,063.1 Gold USD 1,797.61
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell "BURGER BAKAR BANJIR PERTAMA MALAYSIA" Jenama LAVA GRILL BURGER @ UPM SERDANG

Sponsored Post

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,440
Reaction score
1,332
Points
231
deleted
 
Last edited:

mrfs1978

Super Active Member
Joined
Jul 16, 2006
Messages
5,827
Reaction score
103
Points
73
nak bagi komen sikit laa pasal kedai ni... dah test semalam ngan bini dan anak aku..

menu dia terlalu banyak...jenis aku yg tak tau ni memang ambik masa nak mengadap menu..dan pilih ikut suka je.. kalau kat menu ada gambar ke lagi menarik.. dinding2 yang kosong tu pun kalau ada gambar menu lagi menarik dan senang nak buat pilihan..

rasa memang terbaik walau pun agak mahal tapi acceptable dengan rasa dia

orang rumah suka dan pasti datang lagi.

terima kasih atas komen bro....memang menu bnyk...aku tgh dok buat buku menu skrg nie hehehe....insyaallah gambar kat dinding akan siap tak lama lagi....
 

mrfs1978

Super Active Member
Joined
Jul 16, 2006
Messages
5,827
Reaction score
103
Points
73
kalau sapa2 cgrians yang dok kat area seri kembangan, bangi, putraya dan yang berhampiran dengan serdang leh sama2 tlg hulurkan bantuan selimut dan tudung wanita untuk misi banjir di Pahang dan Kemaman....Insyaallah aku akan hantar ke sana nanti.....tapi jangan la bagi tahap kain buruk lak ek....sian kat orang pahang n kemaman nanti....TQ
 

golden_user2006

Active+ Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
3,328
Reaction score
175
Points
33
krang ni hujan lebat....sejuk....
kalu dapat burger ni...mesti HOT...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register