BTC USD 85,284.9 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Not Paying BlackGold-Surf.com: SCAM

nampaknyer harapan terakhir dah akhir dah... letih..letih..
 
pervert said:
kotzen said:
Ape kes lar BGs nie ~ dah lebey 20 hari aku tunggu payment ~ xdapat2 ~ bio betul charlot nie ~

Berhentilah berharap...anggap je sejarah 12dp dah berulang... :cry:
brenti berharap
jom melompat
pastikan site yg tepat :D
 
:( :( :( :evil: :evil: :evil: :? :? :?

memang BGS ni dah mula kantoi lah.......................
 
adei adei ~ semalam aku ade dapat email dari si charlot nie ~ dia baru setel buat payment utk 8/3/06 ~ adei aku nye 10/3/06 ~ bila bleh dapat nieh
 
hehehe..lambatla lagi....tapi takpe..mudah-mudahan
BGS akan membayar..harap-harap la... :cry:
 
kotzen said:
adei adei ~ semalam aku ade dapat email dari si charlot nie ~ dia baru setel buat payment utk 8/3/06 ~ adei aku nye 10/3/06 ~ bila bleh dapat nieh
Aku 13/3/06 laagi la :lol: :lol: :(
 
kotzen said:
adei adei ~ semalam aku ade dapat email dari si charlot nie ~ dia baru setel buat payment utk 8/3/06 ~ adei aku nye 10/3/06 ~ bila bleh dapat nieh

Dia dok kelentok korang ler tu. Aku punya 3 March pon tak bebayar lagi. Sekarang pulak dia asyik dok spam promosi AS yang lain kat members. Nampak sangat dah desperate sangat. Se trusted mana pon, se honest mana pon admin dia, kalau dah kantoi tu kantoi jugak.

Mari kita berubah arah!

---------------------------------------
http://www.phoenixsurf.com - 15% for 8 days
 
member aku ade submit ticket pasal pending payment ni.... ni die jawap :

Hello Members,

We have only 2 more cashouts to be done on the 8th and then I will
begin the cashouts for the 9th.

I realize we are having some problems with double cashouts, negative
upgrades and negative cash balances again.
I do not know anything about scripts and why it is doing that.
I am trying to fix the accounts one at a time.
I am trying to get that fixed now and I will get your accounts
straightened out as quickly as I can.

I also am aware that the SFIpays are not upgrading automatically.
I am trying to get that fixed as well.

We seem to be facing many obstacles that I am trying to work on as
quickly as I can.
We no longer have a staff and I am working alone but I will work as
hard as I can to fix everything.

aku tak tau la boleh rely ke tak ngan ape yang die cakap ni.... secara rumusannya die nak start bayar balik 8 aribulan ni.... kite tunggu je la.... walaupon dah samar2.... :cry:
 
Back
Top
Log in Register