BTC USD 41,577.3 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Best husband award

AKIMARU

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
941
Reaction score
7
Points
15
aku nak tujukan kepada semua lelaki..kita dah ada pengiktirafan..:))

1226553466.jpg

1226553467.jpg

1226553468.jpg

1226553470.jpg

1226553469.jpg

1226553471.jpg



Tapi bagi aku...
tak sanggup nak suh buat macam tu..

Sapa tak sayang Isteri ooiiii!!!
 
Sponsored Post

shukcaya

Legendary Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
kalo laki aku neyh..:mad::mad:
aku da talak kan da!:)):)):)):))
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
hehehe..wlupn aku blom kawin lg..tp x baik la wt mcm tu...
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
hehehe..wlupn aku blom kawin lg..tp x baik la wt mcm tu...

skali sekala ape salahnye..
cth:gambo paling last tu,kena la senaman slalu:D

gurau jerk:">
 

ladyboss

Active Member
Joined
Nov 28, 2006
Messages
2,078
Reaction score
2
Points
25
alah...apa salah nya tolong angkat...husband dia sakit pinggang tu hehehe

tapi yang tidur ngan basikal dalam kemah tu memang x bleh terima arr wakakaka
 

serwan

Active+ Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
2,828
Reaction score
20
Points
25
mcm siot jew..
hampas tol jantan2 tuh..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register