Beauty Contest !

CG Sponsors




Atie Yolanda

Active Member
Joined
Aug 6, 2010
Messages
1,760
Reaction score
18
Points
30
salam..

Atie baru terima msg kt bawah ni melalui inbox/PM.. ada sesiapa blh komen tak? just nak kepastian jek.. :-?



Hello! I should mention, that you are very beautiful at your avatar and would like to invite you join our beauty contest - Miss InstaForex Asia with prize fund in amount of $35,000! If you have any questions regarding the contest, you can ask them here.

p/s: klu betul sekalipun, atie tk berminat utk ikut sb tak layak & mmg tk trfikir lgsg utk join.. tq kpd penganjur !
 
Last edited:
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
biar btl ... ini sudah menarik
 

irama

Active+ Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
4,391
Reaction score
0
Points
25
erm...ade ke tu atie? hehe..abis nak bertanding pakai avatar ke? hehe..macam2 kan..nasib x letak avatar maya karin..agak2 kena pm gak kot..
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
yuran pertandingan adalah rm1000...
 

Atie Yolanda

Active Member
Joined
Aug 6, 2010
Messages
1,760
Reaction score
18
Points
30
Atie tkdelah excited bila dpt msg tu.. cuma terkejut jek.. hehe cuma nk tahu jek la wujud ke tak contest ni sb penghantar msg ni kira admin cg jgk.. tu yg pelikss tu..
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
tah laa ati... aku pun baru gak kat CG ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register