Batal beli kereta ?

Recommended Brokers


Latest Threads

mattcutt

Active Member
Joined
Aug 24, 2010
Messages
1,973
Reaction score
13
Points
0
Saya Ada booking kereta baru ni perodua. Bayar booking 300. Bank dah call. Rasanya loan macam lulus je

Masalahnya Saya tiba2 Ade komitmen lain kena bayar

Boleh ke batal beli kereta ni. Malu rasa nak bagitahu penjual kereta
 
Sponsored Post

Snakehead hunter

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2013
Messages
250
Reaction score
5
Points
18
batal jelah.. rasanya duit tu x tau dpt ke x, sbb sy dlu batal pasal loan x lpas duit dpt balik
 

my04560

Freshie
Joined
Oct 3, 2013
Messages
6
Reaction score
0
Points
0
kalau loan lulus, burn deposit kalau batal. Pengalaman jd saleman
 

mattcutt

Active Member
Joined
Aug 24, 2010
Messages
1,973
Reaction score
13
Points
0
Hari tu bayar booking 300.

Tapi buat loan ni nak bayar muka 15k. Tak bayar lagi

Ke kena bayar juga 15k tu
 

Zunan

Active Member
Joined
Jan 15, 2011
Messages
2,079
Reaction score
43
Points
48
Huh.. tinggi tul bayar depo tue.. 10 persen ke tue.. kalau jadi beli baru bayar depo tt.. kalau xjadi beli xyah bayo
 

mattcutt

Active Member
Joined
Aug 24, 2010
Messages
1,973
Reaction score
13
Points
0
Nak bagitahu macam Mana ke penjual. Malunye.. dah lah dia siap datang ke kedai Saya lagi ambil Gambar. Buat buku duit Masuk keluar. Ingat nak bagi ke dia RM 300 lagi upah dia urus Cara
 

leica

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2007
Messages
408
Reaction score
14
Points
18
TT cakap la kena pindah kerja oversea dalam dua tahun atas arahan syarikat.

Eh TT boss rupanya
 

mattcutt

Active Member
Joined
Aug 24, 2010
Messages
1,973
Reaction score
13
Points
0
Biasa berapa komisyen penjual ni dapat ah. Beli kereta RM 48k. Interest 3.1%. Muka 15k
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,389
Reaction score
60
Points
48
Location
Jay Bee
Nak bagitahu macam Mana ke penjual. Malunye.. dah lah dia siap datang ke kedai Saya lagi ambil Gambar. Buat buku duit Masuk keluar. Ingat nak bagi ke dia RM 300 lagi upah dia urus Cara
dulu pernah dah camni, loan lulus MYVI daripada bank rakyat, cuma nak tinggal sign agreement saja dengan bank,

Tapi den batalkan, jenuh orang bank rakyat tu pujuk sebab agreement semua dah siap, den cakap ada komitmen lain sebab nak beli rumah masa tu,

Den tegaskan jugak tak mahu walaupun pada asalnya nak, nak buat camna, dulu booking tak fikir sangat, tapi setahun juga nama den ada dalam bank rakyat tu, nak buat loan lain bank tanya ni loan apa sampai 50k..:D:D

TT kena tegas, yang menanggung TT jugak nanti,
 

TT

CG Super Hardcore Club
Gold Member
Joined
Jan 13, 2009
Messages
148,660
Reaction score
20,602
Points
0
Location
cybertorium, level 3
duit booking mmg ptot burn la. sbb die ulg alik pg bank submitkan doc pstu dh lulus cancel pulak. mau xbengang
 
Sponsored Post
Top
Log in Register