BTC USD 64,971.7 Gold USD 1,785.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bantuan convert lagu

siraplimau311

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
224
Reaction score
0
Points
10
salam .

sorry kalau salah section atau dah astrok.

masa agak singkat , jadi kena minta geng carigold tolong jugak.

ada tak cara atau sebarang perisian untuk menukarkan lagu kat komputer jadi mcm minus one atau mcm karaoke. saya nak latih anak murid untuk pertandingan nyanyian solo peringkat daerah. kena sediakan minus one pulak dah ..~X(~X(

bantuan amatlah dihargai :D:D:D
 
Sponsored Post

kaizuan

Freshie
Joined
Jul 17, 2012
Messages
6
Reaction score
2
Points
8
wsalam.
xda yg boleh buat 100%.
yg ada pun boleh buang tp masih boleh kedengaran suara tu perlahan.
cuba Audacity (fungsi vocal remover)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register