BTC USD 57,878.3 Gold USD 1,794.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Baju NIKE ORIGINAL dengan harga murah

genxxx

Fun Poster
Messages
429
Joined
Jun 14, 2008
Messages
429
Reaction score
0
Points
10

Kepada kawan-kawan yang mencari baju NIKE ORIGINAL yang murah, boleh dapatkan daripada saya.

Lengan panjang.
RM 50


PC190248.jpg

PC190249.jpg

PC190255.jpg

PC190254.jpg

PC190252.jpg

PC190251.jpg

PC190245.jpg

PC190250.jpg


baju Panas tebal
RM75


PC190243.jpg

PC190244.jpg


Baju perempuan
RM 40

PC190253.jpg


Lengan pendek
RM 35


PC190257.jpg



Design tak terhad gambar diatas, bergantung kepada stok
Size M,L,XL, ini saiz oversea market.
Sesiapa yang nak borong pun boleh, ditawarkan dgn harga yg lain.
Bayaran pos RM5 sehelai.
Siapa yg brminat boleh hubungi 019-7307102.
 
Sponsored Post

vedder9

Legendary Member
Messages
15,350
Paid Membership
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Up gambar banyak sikit bro untuk yang lengan pendek tu...harga mmg CUN dah tu
 

mimie813

Super Active Member
Messages
6,531
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,531
Reaction score
290
Points
81
baju perempuan tu minat lah.....tp paling besar xl yer...saiz oversea...?
hhmmm...klu ley bg meisurement.....takut x muat ler....hehehehhehe
 

genxxx

Fun Poster
Messages
429
Joined
Jun 14, 2008
Messages
429
Reaction score
0
Points
10
baju perempuan tu minat lah.....tp paling besar xl yer...saiz oversea...?
hhmmm...klu ley bg meisurement.....takut x muat ler....hehehehhehe

saiz tak beza sangat, lebih kurang same jer saiz asia..
 

posmen_sd6

Fun Poster
Messages
847
Joined
Oct 9, 2009
Messages
847
Reaction score
0
Points
10
up la lg gamba utk lengan pendek fren..
mcm bes je tgk..
 

genxxx

Fun Poster
Messages
429
Joined
Jun 14, 2008
Messages
429
Reaction score
0
Points
10
stok baru dah smpai..
segere buat pilihan sebelum kehabisan...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register