BTC USD 61,488.0 Gold USD 4,328.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bagaimana marketiva usd5?

nikz5535

Fun Poster
Reaction score
22
aloopp //nama saya nik...umok 22..br nak blaja forex nie..dah daftr akuan merkativa..dpt ler usd5..tp skrg pun tak phm la camner nak gn tool tue...tgh blaja...ade kmngkn tak kita blh duplicate usd5 tue tanpa high lost? ader org pnh buat ker?..saya modal pun takder lg sbb tue nk test gn usd5 tue...camner cr nak minim risk...sy tau klau min risk profit pun min gak,,,hihi..hope ader otai2 blh bantu ..saya mau play safe dlu...karang dh phm market blh la main kamikaze but with analysis la kn

aloopp //nama saya nik...umok 22..br nak blaja forex nie..dah daftr akuan merkativa..dpt ler usd5..tp skrg pun tak phm la camner nak gn tool tue...tgh blaja...ade kmngkn tak kita blh duplicate usd5 tue tanpa high lost? ader org pnh buat ker?..saya modal pun takder lg sbb tue nk test gn usd5 tue...camner cr nak minim risk...sy tau klau min risk profit pun min gak,,,hihi..hope ader otai2 blh bantu ..saya mau play safe dlu...karang dh phm market blh la main kamikaze but with analysis la kn

cara open trade clicks kt bid(sell) or offer(buy) currency

lps tu boleh set margin kt quantity cth kalo usd5 dlm 50 je la.. 5% or 10% dari modal..

bole juga set exit-stop loss(SL) dan exit target(TP)

Last edited:

layan virtual dulu ok gak :D

kita sama2 nubie...try kat demo je bro..usd5 tu x puas nk trade..

demo pun hentam

yg demo kan dier srh set quantity camner yer?
sy set 500 jer ..btl ker?
quantity nie sm ngan leverage ker?
charting marketiva utk demo nie live/real ker hentam jer?
ader ker team2 yn trade forex in group?cnth on ym or face to face?
sp dok mlake mau gak saya pg tgk..hih

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.15216
USD / JPY
160.310
GBP / USD
1.33425
USD / CHF
0.79622