Asw2020

Recommended Brokers


Sponsored Post

metaltraders

Active Member
Joined
Feb 21, 2013
Messages
1,727
Reaction score
81
Points
30
Yg confirmnya 1/9/2015, pergi awal jam 9 pagi keluarkan cepat2 :)cgrock:)cgrock
rilek le ASW bukan mcm ASB nk kena beratur bagai....sure klengang....kalau transfer 1/9 ke asb2 ....dividen bulan 9 still dapat kan?
 

2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,611
Reaction score
2,068
Points
191
rilek le ASW bukan mcm ASB nk kena beratur bagai....sure klengang....kalau transfer 1/9 ke asb2 ....dividen bulan 9 still dapat kan?
risk mgmt bro. selalunya system down. div asb2 utk sept tu dpt. eloklah berpagi2an utk jemput rezeki :)
 

2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,611
Reaction score
2,068
Points
191
hahaha.. sebulan je pun kl taruk.. pastu mmg masuk asb2 jugak lah.. kih3
dok simpan pokok je..boleh la dpt GST 6%..nak teknik tipah pun x sampai hati, cuma harap mungkin yg sudi derma bagi tambah dividen lagi :)
 

bzmaya

Junior Member
Joined
Sep 19, 2010
Messages
64
Reaction score
0
Points
6
dividen AS1M pun sama 6.40 persen...

ok lah...lebih baik daripada tabung haji 6.25%
 

qi_telcommunication

Active Member
Joined
Mar 16, 2013
Messages
1,342
Reaction score
77
Points
40
dividen AS1M pun sama 6.40 persen...

ok lah...lebih baik daripada tabung haji 6.25%
TH BETTER COZ DAH DI TOLAK ZAKAT UNTUK DIV tu, kasarnya(6,25%+2.5%) total div kasar 8.75%, klu AS1M kasar div baru 6.4%, klu dah di tolak zakat tinggal la 4.15% je tp zakat ni untk muslim je dan cukup syaratnya:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register