BTC USD 84,713.5 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Android, IOS & Windows Phone

Pakai metatrader yg version window mobile..sesetengah broker je ada skg..lmbih bbyk offer versi android..tk silap yg smpi w.m versi 6.5 je support
 
Pakai metatrader yg version window mobile..sesetengah broker je ada skg..lmbih bbyk offer versi android..tk silap yg smpi w.m versi 6.5 je support

Saya dah search "forex" kt market.. yang ada, FXCM, IFX (bukan insta) dan mcm2 broker pelik2 yg saya tak pernah dgr.

FXCM saya dah install, terpulang pada tuan punya hp.
 
Dulu saya pakai htc hd2 yg pakai mobile windows tu.
Mula2 install melalui henphon tu, mmg tak dapat.

Jadi sy install mlalui pc, lepas tu, copy ke hp mlalui cabel usb.
Baru dapat. Tapi itu cerita 3 tahun lepas.
 
Tak pun, install mt4 mobile mana2 broker yg boleh install ke nokia lumia tu.
Jadi gunakan untuk pantau pergerakan price saja.
 
Sudah dicuba tuan.. dia cakap cannot download bcause not supported file format.

Hi Guys, I was using MT4 since the first time I got Windows 8 Enterprise Evaluation version 2.5 months before it was released and it worked well, till now I upgrade my Windows 8 Professional on my both PC and laptops. But unfortunately, it seems, we've got no MT4 version for either Windows Phone 7.5 Manggo or later 7.8, or Windows Phone 8. I really appreciate the MT4 team if they could figure these out soon.

SOS : http://forum.mql4.com/52132/page2
 
Dulu saya pakai htc hd2 yg pakai mobile windows tu.
Mula2 install melalui henphon tu, mmg tak dapat.

Jadi sy install mlalui pc, lepas tu, copy ke hp mlalui cabel usb.
Baru dapat. Tapi itu cerita 3 tahun lepas.

Tak pun, install mt4 mobile mana2 broker yg boleh install ke nokia lumia tu.
Jadi gunakan untuk pantau pergerakan price saja.


Terima kasih atas info.

Saya dah install FXCM..
 
Hi Guys, I was using MT4 since the first time I got Windows 8 Enterprise Evaluation version 2.5 months before it was released and it worked well, till now I upgrade my Windows 8 Professional on my both PC and laptops. But unfortunately, it seems, we've got no MT4 version for either Windows Phone 7.5 Manggo or later 7.8, or Windows Phone 8. I really appreciate the MT4 team if they could figure these out soon.

SOS : http://forum.mql4.com/52132/page2

So, kenyataan sebenarnya mmg skrg mt4 takde lagi tuk windows phone 7 keatas :((

Kesian jgk kt jiran aku tu.

Apa2 pon terima kasih atau SOS nya itu
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12570
USD / JPY
157.835
GBP / USD
1.32430
USD / CHF
0.82836
USD / CAD
1.42465
EUR / JPY
177.675
AUD / USD
0.69390
Back
Top
Log in Register