BTC USD 23,108.3 Gold USD 1,930.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Alumni UPM....Mari Mari Mari...!!!

Sponsored Post

abahmu

Legendary Member
gem
Messages
17,952
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
nama: abahmu
tahun graduasi : 2003
tempat kerja : kota bharu
ucapan : upm skrg mcm dh hampeh....x mcm dulu dah..dulu best gila.skrg dh jd mcm asrama penuh je..pahtu bnyk sgt politik dlm pentadbiran..termasuk TNC HEP yg hampeh skrg...

anyway...Hidup Bekas NC UPM... Dato' Ir Dr Zohadi bardaie...beliau la yg bnyak memberi jasa dan menjulang nama upm ke mata dunia.esp dlm bidang kejuruteraan..beliau mmg best...low profile gile...alim lg tu...tp syg sbb di minta letak jawatan sbb politik kotor dlm pentadbiran upm....
 

wanzex

CG Top Poster Club
gem
Messages
35,554
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,106
Points
191
nama: abahmu
tahun graduasi : 2003
tempat kerja : kota bharu
ucapan : upm skrg mcm dh hampeh....x mcm dulu dah..dulu best gila.skrg dh jd mcm asrama penuh je..pahtu bnyk sgt politik dlm pentadbiran..termasuk TNC HEP yg hampeh skrg...

anyway...Hidup Bekas NC UPM... Dato' Ir Dr Zohadi bardaie...beliau la yg bnyak memberi jasa dan menjulang nama upm ke mata dunia.esp dlm bidang kejuruteraan..beliau mmg best...low profile gile...alim lg tu...tp syg sbb di minta letak jawatan sbb politik kotor dlm pentadbiran upm....

seorg NC mesti kne ligat dan hebat...jgn main hentam
jer...sbb tu dia kne 'singkir'...cian dier !!! :eek: :eek: :eek:
 

damreza

Active+ Member
Messages
2,870
Joined
Jul 4, 2006
Messages
2,870
Reaction score
13
Points
25
1. Nama Penuh:mohd damreza mat daud (pok dam)
2. Tahun Graduasi:2005 (lama woi duk UPM Nov 2000-Nov 2004)
3. Tempat Kerja Sekarang:Kelantan
4. Ucapan:semoga UpieM akan terus melahirkan ramai graduan lelaki..perempuan ramai sangat kat UpieM :eek:
best ler di UPM rasa banyak perkara,politik kampus,aktif ko-kurikulum,ambil banyak subjek, belajar subjek yg takde dlm silibus(masuk kelas course lain :p )
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register