'Allah' milik siapa?

CG Sponsors




Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
Kita tidak perlu bersengketa
atau hidup berseteru
antara kamu dan saya
tentang siapa antara kita
yang lebih berhak memanggil nama-Nya

Biarlah...
bila kamu dan saya
sampai di syurga
kita bertanya pada empunya nama
siapa antara kita
yang layak sebut nama-Nya
kerana hanya yang empunya nama
boleh menjawab
boleh menentukannya

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

liverpool

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
9,679
Reaction score
260
Points
91
Kita tidak perlu bersengketa
atau hidup berseteru
antara kamu dan saya
tentang siapa antara kita
yang lebih berhak memanggil nama-Nya

Biarlah...
bila kamu dan saya
sampai di syurga
kita bertanya pada empunya nama
siapa antara kita
yang layak sebut nama-Nya
kerana hanya yang empunya nama
boleh menjawab
boleh menentukannya


:)cgrock:)cgrock:)cgrock
sengal nya ayat..kalau dah sampai sana nak tanya apa lagi..sengal..di dunia nie la kena petahan kan agama bkn di akhirat..lagi sekali sengallllll
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
Macam thread kafir je ni

ALLAH milik korang ke atau korang milik ALLAH???
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
Macam thread kafir je ni

ALLAH milik korang ke atau korang milik ALLAH???
hehehe... paham pun... sapa milik sapa sebenarnya.... kalau yg cetek tu.. tak paham la.. dalami betul2...:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register