BTC USD 83,433.7 Gold USD 4,194.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Not Paying Advertising-investment.com - Multiple Plans

brape jumlah yg dok received2 tu?
hehe
 
Sikit jek.. :) modal kecik da
5/7/2007
15:46 Payment Received 803931xx
 
hehe hari baru je labur .. itu pun abng emenresu tolong modalkan.. time kasih lah berbanyak
 
Tapi ada satu soalan la - kenapa nama dia Advertising-Investment.. apa benda yang nak Advertising kan ?
 
Last edited:
- FastClick
- Google and Overture (pay-per-click search)
- BurstMedia
- TribalFusion
- RealTechNetwork
- RealCast Media
- Casale Media
- Claxon Media
- Advertising.com
- BudsMedia
- MammaMedia
- Standard Internet / PopBehinds.com
- On-Top-Ads.com

A.I buat busines advertise & publish. Atas tu cth. company yg buat busniess ni. A.I under OTA Ltd. (yg di bold)
kalu x de advertiser - x de profit la tuk investor :D
 
- FastClick
- Google and Overture (pay-per-click search)
- BurstMedia
- TribalFusion
- RealTechNetwork
- RealCast Media
- Casale Media
- Claxon Media
- Advertising.com
- BudsMedia
- MammaMedia
- Standard Internet / PopBehinds.com
- On-Top-Ads.com

A.I buat busines advertise & publish. Atas tu cth. company yg buat busniess ni. A.I under OTA Ltd. (yg di bold)
kalu x de advertiser - x de profit la tuk investor :D

Btol tuh :D
 
Statistik terkini

Site Statistics

Deposits $709179.57
Withdrawals $108773.98
Last Updated 2007-05-13
 
Back
Top
Log in Register