Feb 23, 2013 #21 Mail Aziz Active+ Member Messages 2,689 Joined Dec 27, 2012 Messages 2,689 Reaction score 1,122 Points 101 baru nak belajar said: relaks mail..tak terkejar post tu ak pun amik masa 3tahun baru legend Click to expand... bkn nk kjr lgend ke tk... nk share je....)))
baru nak belajar said: relaks mail..tak terkejar post tu ak pun amik masa 3tahun baru legend Click to expand... bkn nk kjr lgend ke tk... nk share je....)))
Feb 23, 2013 #22 Mail Aziz Active+ Member Messages 2,689 Joined Dec 27, 2012 Messages 2,689 Reaction score 1,122 Points 101 aku mizi said: hidup Mail Aziz!!! Click to expand... time ksih mizi...
Feb 23, 2013 #23 kopiais Active Member Messages 2,009 Joined Nov 1, 2012 Messages 2,009 Reaction score 181 Points 33 tiap kali aku buka cg mesti ada thread baru mail aziz..adik aaron aziz ke ni..haha
Feb 23, 2013 #24 Mail Aziz Active+ Member Messages 2,689 Joined Dec 27, 2012 Messages 2,689 Reaction score 1,122 Points 101 kopiais said: tiap kali aku buka cg mesti ada thread baru mail aziz..adik aaron aziz ke ni..haha Click to expand... emngnya kamu pikir joke ea......)
kopiais said: tiap kali aku buka cg mesti ada thread baru mail aziz..adik aaron aziz ke ni..haha Click to expand... emngnya kamu pikir joke ea......)
Feb 23, 2013 #25 razzo Active Member Messages 2,113 Joined Apr 17, 2011 Messages 2,113 Reaction score 3 Points 25 mail aziz > think tank
Feb 23, 2013 #26 noonaka Active+ Member Messages 3,834 Joined Nov 14, 2010 Messages 3,834 Reaction score 29 Points 30 penyakit Alzheimer dah menular...
Feb 23, 2013 #27 Dewa19Kangen Banned Messages 8,902 Joined Oct 2, 2010 Messages 8,902 Reaction score 4 Points 65 dari ang bt benda xberfaedah gini baik ang post thread hantu byk2 dlm seram ngeri blh layan blues..
Feb 23, 2013 #28 sakuragi fx Active+ Member Messages 3,625 Joined Dec 10, 2008 Messages 3,625 Reaction score 65 Points 30 Mail Aziz said: I LOVE ALLAH... I LOVE RASULULLAH... I LOVE MUM... I LOVE DAD... I LOVE EVERYBODY... and I LOVE CG..... Click to expand... I Love Everybody???
Mail Aziz said: I LOVE ALLAH... I LOVE RASULULLAH... I LOVE MUM... I LOVE DAD... I LOVE EVERYBODY... and I LOVE CG..... Click to expand... I Love Everybody???
Feb 23, 2013 #29 Mail Aziz Active+ Member Messages 2,689 Joined Dec 27, 2012 Messages 2,689 Reaction score 1,122 Points 101 Dewa19 - Kangen said: dari ang bt benda xberfaedah gini baik ang post thread hantu byk2 dlm seram ngeri blh layan blues.. Click to expand... faedahlaa nie........... cuba fahami tol4....
Dewa19 - Kangen said: dari ang bt benda xberfaedah gini baik ang post thread hantu byk2 dlm seram ngeri blh layan blues.. Click to expand... faedahlaa nie........... cuba fahami tol4....
Feb 23, 2013 #30 Mail Aziz Active+ Member Messages 2,689 Joined Dec 27, 2012 Messages 2,689 Reaction score 1,122 Points 101 sakuragi fx said: I Love Everybody??? Click to expand... mksunyew....... love sesama manusia... bkn bnda lain,k..........
sakuragi fx said: I Love Everybody??? Click to expand... mksunyew....... love sesama manusia... bkn bnda lain,k..........