acer

CG Sponsors




miszfatin

Fun Poster
Joined
Sep 23, 2008
Messages
208
Reaction score
0
Points
10
salam..
betul ke org ramai memberi pendapat yg laptop acer ni cepat rosak..?
sy pakai x sampai 5 bulan,skrin slalu kelip2..
sy pakai aspire 4736z,model ni mmg xde bluetooth ke?
tp ada button bluetooth...
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
salam..
betul ke org ramai memberi pendapat yg laptop acer ni cepat rosak..?
sy pakai x sampai 5 bulan,skrin slalu kelip2..
sy pakai aspire 4736z,model ni mmg xde bluetooth ke?
tp ada button bluetooth...
aku punya dulu pun pakai acer. pakai 2 tahun lebih.....

pastu kiok. button blutut tu utk model yg advance sikit

aku congak2. derang tak nak buat casing 2 kali keja.

apa2 pun, selagi ada waranti, hantar saja pegi kedai tempat

ko beli laptop tu.
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
travelmate aku 4060 ade button bluetooth gak...tapi tak boleh guna...
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
kalo waranti tak void, hantar gi kedai.
 

Staffstatic

Active Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
2,265
Reaction score
28
Points
30
hurm 4736z mmg x dak blutooth
yg 2 button dummy ja...
hurm dlm 2ploh notebook acer ada la jugak 1 yg wat slack rosak huhu
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
hurm 4736z mmg x dak blutooth
yg 2 button dummy ja...
hurm dlm 2ploh notebook acer ada la jugak 1 yg wat slack rosak huhu
pada pendapat aku la, button tu cuma utk standbykan

utk model yg khas ada blutut. macam keta gak, ada slot2

yg kosong utk disediakan utk model2 yg akan pakai slot tu.

jadi tak banyak proses la buat casing dia tu.
 

Senju95

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2009
Messages
2,714
Reaction score
16
Points
25
aku pakai acer 4920 ade blutooth dah 3 tahun lebih pakai setakat ni ok je x de ape2 masalah
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
hmm brand acer mmg x puas hati kalau beli..

aku pernah pakai acer, dell, hp compaq..

dell juga yg paling puas hati..dgn lenovo mini aku.
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
acer ni rata2 yg budget terhad yg beli.......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register